Ik zit er aan te denken om ook de metalen wielen te kopen eventueel maar ik wacht mijn nieuwe salaris eerst maar eens af, lol

De motoren moet ik ook nog vervangen trouwens.

Hij is nog steeds te koop bij Tanktoko en kost je 17,50 incl btw: http://www.tanktoko-apeldoorn.nl/a-2945 ... ger1-tank/" onclick="window.open(this.href);return false;mike Bos schreef:Hoi Martin,
Goed gelukt hoor!
Ook de winter invloeden staan goed en dat dan gemaakt zonder airbrush.....netjes.
(ik heb nog een revell compressor te koop...maar dat is weer een ander verhaal haha)
De zimmerit die je gebruikt hebt is een mooie aanvulling.
Tamiya lever stickervellen maar die vind ik persoonlijk niet zo mooi.
Deze lijkt dikker en niet te kaarsrecht allemaal.
Ik ben zelf aan het twijfelen of ik mijn zimerit laat zitten of verwijder en vervang door zo,n setje.
Mag ik vragen wat die set gekost heeft bij Tanktoko?
groetjes en keep up the good work
Heb ik via Ebay.de gevonden een tijd terug. Ik heb toen gezocht op Umbausatz maar er staat op dit moment niet echt iets bijzonders op.Rob Hoogkamp schreef:@Martin: Waar komt die SturmTiger ombouwset vandaan?
Deze heb ik ooit eens gekocht via het net maar weet niet meer waar.Martin_Hoes schreef:Volgens mij horen er ook tracks aan de zijkant van de Turret te zitten en die heb ik ook niet.
Dat is het belangrijkste, dat je het zelf mooi vind en dat je plezier beleeft aan het bouwen.Martin_Hoes schreef:ik ben er erg blij mee
Gebruikers op dit forum: Arthur Hermans en 1 gast