Smoelenboek: wel of niet doen?

Hier kunnen alle niet gerelateerde (off topic) onderwerpen behandeld worden. De normale gedragsregels en moderatie gelden ook hier.
Martin Noorloos

Bericht door Martin Noorloos »

Nou even voor de duidelijkheid:

Post wat je wilt posten en denk na over wat je gaat posten....

Van mij mogen ze weten waar ik woon en wat ik studeer, da's niet zo schokkend....

Je kan ook alleen een foto, je naam en je collectie posten!

It's up to you...

Groeten,
Martin
Willem Reij
BTN Erelid
Contacteer:

Bericht door Willem Reij »

Ik ben blij met deze discussie, ik ging er vanuit dat mijn opzetje vergrendeld was en alleen voor leden. Ik heb nog weinig ervaring met dit forum gedoe maar heb de boel volgens mij nu wel hersteld. Als het goed is kunnen nu echt alleen de leden er bij komen. Al doende leert men.
@Theo, is trouwens wel een goeie tip, even uitloggen en dan kijken hoe ver je komt. Dit had ik niet gedaan.
Groetjes,

Willem, CO rtd.

http://www.battletanksnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
John Canton

Bericht door John Canton »

Alloooo,

Ik vond het in eerste instantie een beetje vreemd dat de ledengallerij,alleen voor de BTN leden toegankelijk was ,maar.....
ik moet toegeven dat ik bij de consequenties ,van het "vrij toegankelijk"maken niet echt heb stil gestaan.
Ik ben het met de argumenten van Ger en Gert zeker eens....je weet immers maar nooit......
Met onze hobby kan het geen kwaad om op de voorhand wat voorzichtiger te zijn... :wink:
Kijk....ik weet het ,klinkt raar uit mijn mond als je de vlaggetjes op mijn Tigers ziet...maar jullie snappen wel wat ik bedoel...

Greetz...grr..

Greetz...grrr..
Laatst gewijzigd door John Canton op 19 mar 2007, 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
marc vandorpe

marc vandorpe

Bericht door marc vandorpe »

Hoi;
Ik persoonlijk vind het jammer dat er hier op een publiek forum,een selectie gemaakt wordt!
Zijn de niet leden dan minderwaardig?U moet ook bedenken dat er veel mensen ook gewoon niet naar de aktivieteiten van BTN kunnen komen wegens allerhande feiten( o a altijd veel te ver?)
Dus dan sta je gewoon aan de kant hé!
Ik vraag mij eigenlijk af waarom een gesloten deel op een forum?Ben in 9 forums aktief bezig,waaronder dit van de Begische para's(daar is wel een stukje gesloten voor de ex en aktieve para) waar ik zelf meer dan 20 jaar diende,en nergens is het afgeschermd!
Wanneer er mensen zijn met zo'n geheimen(handellaars e d) blijf je beter weg van het internet!
Echt jammer!!!
Groetjes
Willem Reij
BTN Erelid
Contacteer:

Bericht door Willem Reij »

Hoi Marc,

Ik vind het jammer dat je dit zo ziet. Ik denk dat het iets genuanceerder ligt.
Er is een club opgericht voor mensen die met dezelfde interesse bij elkaar willen komen. Bij deze club is behalve een site ook een forum, waarin de leden hun ervaringen uitwisselen. Dit forum is in plaats van onder andere een clubblad. Om deze ervaringen ook met anderen (niet leden) te delen is een heel groot gedeelte van dit forum publiekelijk. Dat is dus mooi meegenomen voor de niet leden.
Eén gedeelte is echter gereserveerd voor leden waarin onder andere de voordelen van het lidmaadschap naar voren komen. In mijn ogen gaat het onder andere niet-leden niet aan wie er lid zijn van deze club en hoe ze er uit zien, dit is dus iets voor leden onderling.

Het afsluiten heeft dus niets te maken met het minder vinden van niet-leden maar alles met de voordelen van het lid zijn. Je zegt zelf dat in het forum van de para's een gedeelte is gesloten en ik krijg van jou het idee dat je daar geen moeite mee hebt, waarom dan wel met ons?

Even terzijde, de reacties in België om daar een zustervereniging van de BTN op te richten, een BTB zeg maar, waren nul komma niks. Wij zijn dus ook bezig geweest om onze Belgische vrienden terwille te zijn, maar helaas. Tot dat er meer reacties komen zul je het met de BTN moeten doen, als lid of als niet-lid met daarbij enige beperkingen.

Alle niet-leden blijven dus gewoon welkom op ons forum, behalve in het kleine gedeelte met de voordelen van het lidmaatschap.
Groetjes,

Willem, CO rtd.

http://www.battletanksnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Hugo Jong

Bericht door Hugo Jong »

Nou Ger, ik draag heel vaak legerboots, legerbroek, Bomberjack, kale kop, heb een BMW motor, rijd in een VW legerbus, heb wat met Duitse tanks......gelukkig werk ik niet bij de politie zeg, zou ik heel wat uit te leggen hebben.
Maar gelukkig staat mijn BMW te koop, neem ik het liefst linkerbochten, vind ik US tanks ook wel leuk en ben ik blij dat de geallieerden gewonnen hebben :lol: :mrgreen: :D
Ger Zonneveld

gealieerden gewonnen

Bericht door Ger Zonneveld »

als de gealieerden hebben gewonnen wie werd er dan tweede :lol: :lol: :lol:
Ik zal het maar toegeven dat ik ook verschillende germaanse pakken heb en sterker nog ik loop er gewoon mee over straat. En dat allemaal als museaal verlengstuk, Want zo zie ik die hobby. Maar er lopen ook wat te veel vreemde snuiters rond die via onze onnozelheid en goedheid van vertrouwen ieder kans grijpen om ons pootje te lichten.
En dan natuurlijk hoor je dan weer " nou dat gebeurt mij heus niet" kwamen ze er deze week toch weer achter dat een nieuwe identiteit was te verkrijgen omdat er anderen zo goed met een pc om kunnen gaan dat gegevens makkelijk te vinden en te combineren zijn.
Ze hebben mij altijd verteld " wees vertrouwd en vertrouw niemand".
de politieman in kwestie kent Mike ook erg goed vraag er maar eens naar. Tot bijna dreigen met ontslag. :cry: :cry:
John Canton

Allo..

De door Willem in het leven geroepen ledengallerij,is tot nu toe kennelijk,niet erg populair.
Er staan nu sinds een week pas zes leden in... :? ...vreemd..
Wie volgt er na Thymen... ? :wink:

Greetz...grr..
Laatst gewijzigd door John Canton op 25 mar 2007, 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.
harry hofstede

Bericht door harry hofstede »

:wink: als ik mijn camera heb terug gevonden! :cry:
Theo Andriessen

Bericht door Theo Andriessen »

John Canton schreef:Allo..

De door Willem in het leven gerpoepen ledengallerij,is tot nu toe kennelijk,niet erg populair.
Er staan nu sinds een week pas zes leden in... :? ...vreemd..
Wie volgt er na Thymen... ? :wink:

Greetz...grr..
Ik ben gewoon niet fotogeniek :wink: misschien kan ik een stand in inhuren :lol:
John Canton

Alloooo...

@Harry...
Daar houden we je aan... :lol:

@Theo...
Kom,kom Theo....niet zo schichtig...zo`n voornaam lid als jij mag toch niet ontbreken.. :wink:
Ik ? ...ik kom bij BTN pas net kijken...en ik lijk nou ook niet bepaald op "Brad Pitt".
Daarom ben ik ook blij dat Willem voor een kleine foto gekozen heeft.... :lol:

Greetz...grr...
Theo Andriessen

Bericht door Theo Andriessen »

hmm kleine foto en ik op 100 meter afstand en dan de groothoek lens gebruiken :twisted:
Evt een boompje ertussen :wink:
Thymen Bouma

Bericht door Thymen Bouma »

Theo,

Er zijn aardig wat foto's van leden met één van hun tanks erbij, als jij op de foto gaat met al je tanks zien we je toch al bijna niet meer. :wink:

Thymen
Rob Wernars
BTN Erelid
Contacteer:

Bericht door Rob Wernars »

Hiep Hoi,

ook ik wil het forum wel opvrolijken met mijn foto, alleen heb ik pas 4 weken een digitale camera, en weet niet hoe ik foto's op het net moet krijgen. Komt wel een keer als ik terug ben van vakantie!

grrroet'n,
Rob
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast