Panzerhaubitze-Hummel (Sd.Kfz. 165)
-
Jeffrey Damen
-
Reinier Zwanink
- Contacteer:
-
Michael Sandbergen
-
Theo Andriessen
Hoi Mike,
Van de allu loopwielen weet Marcel meer, zijn voormalige Panser IV was ermee uitgerust
Weer iets verder, kleuren wie weet wat welke kleur had
Ik vind dit wel leuk, alleen volgens mij moet die zuiger boven de loop helemaal worden ingeschoven
Ben ook nog steeds op zoek naar een leuk eenvoudig camo patroon
En ik moet nog wel die 2 gaten onder 't rooster weg halen, nu komt de kabel van de flits unit eronderuit

Dit keer de brandblusser rood gemaakt,

En die schoonmaak stok is net als de rest van de tank veel te schoon

Ergens een kleuren staatje gevonden.
Tamiya kleuren behalve de menie
Panser grijs XF63
Donker geel XF60
Rood-Bruin XF64
Groen XF58
Interieur XF57
Menie rood Humbrol 113
Van de allu loopwielen weet Marcel meer, zijn voormalige Panser IV was ermee uitgerust
Weer iets verder, kleuren wie weet wat welke kleur had
Ik vind dit wel leuk, alleen volgens mij moet die zuiger boven de loop helemaal worden ingeschoven
Ben ook nog steeds op zoek naar een leuk eenvoudig camo patroon
En ik moet nog wel die 2 gaten onder 't rooster weg halen, nu komt de kabel van de flits unit eronderuit

Dit keer de brandblusser rood gemaakt,

En die schoonmaak stok is net als de rest van de tank veel te schoon

Ergens een kleuren staatje gevonden.
Tamiya kleuren behalve de menie
Panser grijs XF63
Donker geel XF60
Rood-Bruin XF64
Groen XF58
Interieur XF57
Menie rood Humbrol 113
-
Reinier Zwanink
- Contacteer:
- Ad Wouterse
- BTN Site Admin
- Contacteer:
-
Theo Andriessen
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer:
Ziet er al goed uit,het slagveld word als maar interesanter
@ Mike/Theo Yep ik had dat setje van Hugo Op de panzer( zit er nog op
Maar ik kan niet zeggen hoe ie orgineel zou hebben gereden.
het setje metaal rijd goed,maar wel met beleid want het kunstof van de de kit vind ik persoonlijk heel broos, het metaal breekt niet,dus belast het de rest van de ophanging, ik had de spanwielen (bevestiging) achter met een draadeind aan elkaar verbonden zodat deze goed vast zaten.
en dus niet naar voren konden klappen(wat er kan gebeuren als er blokkeerd,en de track niet springt).
Gr Marcel
luttenmountain
-
Barry Mikkes
-
Hugo Jong
-
erik arens
-
Hugo Jong
Nou inderdaad......als ik hem uitvergroot zie je het nog nauwelijks, maar ja, behalve mijn gehoor gaan ook mijn ogen achteruit 
Op de camping in Frankrijk laatst......jeetje wat een krekels.....welke krekels ?
Ik hoorde het dus echt niet en het scheen gretverdrie net een heel orkest te zijn met scheurende gitaren en al, daar ga je met 23 jaar in een drukkerij en jaren motorrijden zonder gehoorbescherming, eigen schuld dikke bult.....wat zeg je?
Op de camping in Frankrijk laatst......jeetje wat een krekels.....welke krekels ?
Ik hoorde het dus echt niet en het scheen gretverdrie net een heel orkest te zijn met scheurende gitaren en al, daar ga je met 23 jaar in een drukkerij en jaren motorrijden zonder gehoorbescherming, eigen schuld dikke bult.....wat zeg je?
-
erik arens