Boompjes
- jan vd poel
- BTN Site Admin
- Contacteer:
- Arthur Hermans
- BTN Clublid
- Contacteer:
-
Theo Andriessen
- Randy van de Poel
- BTN Clublid
- Contacteer:
-
Rob Wernars
- BTN Erelid
- Contacteer:
Volgens mij zijn het er nu 13! Das met de 10 van Marcel 23, en bijna een verdubbeling van het bos! Misschien dat ik morgen FF naar de lokale Hornbach ga om misschien ook nog wat boompjes te scoren! Hopelijk staat de Hornbach er nog, gisteren is de boel ontruimd vanwege instortingsgevaar door de sneeuw. Hmmm, Xtra korting vanwege beschadigingen?
Groet'n,
Rob
P.S Ik zal morgen proberen om een grote doos (karton!!!) te scoren om de bomen in te bewaren!
Groet'n,
Rob
P.S Ik zal morgen proberen om een grote doos (karton!!!) te scoren om de bomen in te bewaren!
- Arthur Hermans
- BTN Clublid
- Contacteer:
-
Martin Noorloos
- Arthur Hermans
- BTN Clublid
- Contacteer:
-
Martin Noorloos
Als je zo kijk in deze thread moet er inmiddels een redelijk bos zijn niet?
Ik moet na dit project me maar eens gaan storten op wat diorama dingen...huisje, bunkertje (heb alle afmetingen daarvoor toch al berekend) etc.
Tot ik die volgende kit kan gaan kopen (wordt denk ik toch wel de Sherman - zet ik daar een dozerblad op ipv van op de Pershing, denk niet dat het mij gaat lukken op de Pershing - bovendien is die qua kosten ook het beste)
Martin
Ik moet na dit project me maar eens gaan storten op wat diorama dingen...huisje, bunkertje (heb alle afmetingen daarvoor toch al berekend) etc.
Tot ik die volgende kit kan gaan kopen (wordt denk ik toch wel de Sherman - zet ik daar een dozerblad op ipv van op de Pershing, denk niet dat het mij gaat lukken op de Pershing - bovendien is die qua kosten ook het beste)
Martin
-
Jan v/d Velden
Dus kort samengevat:project mislukt (werd dus een -bijna-standaard pershing)Martin Noorloos schreef:Als je zo kijk in deze thread moet er inmiddels een redelijk bos zijn niet?
Martin
mzzl,
Jan
- jan vd poel
- BTN Site Admin
- Contacteer:
Project misl;ukt zou ik niet zeggen, maar ik denk dat ze bij de echte Pershing toch ook wel achter hun oren hebben moeten krabben.
Er is gewoon heel weinig plaats, klaar.
Vergelijk een bergings leo maar eens met een gewone, toch een heel andere opbouw met wat meer ruimte.
Die hydrouliek moet ergens naar toe.
En in dat krappe modelletje van de Pershing is gewoon te weinig ruimte.
Volgende poging meer succes.
Groet,
Jan
Er is gewoon heel weinig plaats, klaar.
Vergelijk een bergings leo maar eens met een gewone, toch een heel andere opbouw met wat meer ruimte.
Die hydrouliek moet ergens naar toe.
En in dat krappe modelletje van de Pershing is gewoon te weinig ruimte.
Volgende poging meer succes.
Groet,
Jan
- Adrie Baak
- Contacteer:
-
Jan v/d Velden
- Ad Wouterse
- BTN Site Admin
- Contacteer:
Hi guys,
Ik ben het met Jan v/d P en Adrie eens. Als eerste RC project heeft Martin een keurige tank gebouwd met leuke extra's. Als bij groeiend inzicht blijkt dat een bepaalde toevoeging technisch niet haalbaar is, spreekt het van gezond verstand daarmee te stoppen. Zeker als je budget ook nog beperkt is.
Ik ben het met Jan v/d P en Adrie eens. Als eerste RC project heeft Martin een keurige tank gebouwd met leuke extra's. Als bij groeiend inzicht blijkt dat een bepaalde toevoeging technisch niet haalbaar is, spreekt het van gezond verstand daarmee te stoppen. Zeker als je budget ook nog beperkt is.
Groetjes,
Ad
Ad