Keep them rijdend 20 maart 2011

Plaats hier foto's van BTN evenementen.
Plaats reactie
Theo Andriessen

Keep them rijdend 20 maart 2011

Bericht door Theo Andriessen »

Terwijl ik mij nog zeker 20 keer omdraaide in mijn warme bedje :D

Waren er toch een hoop vroege BTN vogels die er gezammelijk een mooie dag van hebben gemaakt : Thumbup :

Hier een paar plaatjes die Jeanette heeft gemaakt.......helaas geen geluid want dat schijnt heel mooi te zijn....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

That's all......groeten Theo en Jeanette : Thumbup :
Laatst gewijzigd door Theo Andriessen op 14 jul 2012, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Eric van den Bungelaar
Contacteer:

Re: Keep them rijdend 20 maart 2011

Bericht door Eric van den Bungelaar »

Terwijl sommige mensen zich nog 20 keer omdraaide in hun warme bedje waren de eerste BTN'ers om 8.00 aanwezig op het terrein van 'hou ze aan het rollen'.
In tegenstelling tot vorig jaar hadden we dit keer wat meer ruimte gekregen en zelfs een aparte ruimte met veel zand. Echter was het een soort koelcel die ook nog dienst deed als klankkast.
Terwijl buiten het zonnetje lekker scheen stonden de meesten van ons binnen met hun jas aan.
Het geluid van de tanks weergalmde behoorlijk in de grot maar het mocht de pret niet drukken. We hadden genoeg bekijks van het publiek.

Bijgaand wat sfeerimpressies voor diegene die er niet bij konden zijn (ZZZzzz) en alle anderen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We werden zelfs vereerd door 'heuse WOII veteranen' die er nog verrassend jong uit zagen voor hun leeftijd!

Afbeelding

Afbeelding
Kingtiger 332 'Ardennenoffensief'
Leroy de Looff

Re: Keep them rijdend 20 maart 2011

Bericht door Leroy de Looff »

Mooi foto's : Thumbup : Was weer gezellig vandaag, lekker de ruimte maar idd nogal een klankkast. Wilco keek verrast op toen hij voor de speaker zat en er ineens een Stuka opdook :lol:

Op naar de volgende : CoolGun :

Kleine edit: Als er in het vervolg iemand tegen diorama aan rijd, is het wel zo fatsoenlijk om het even te melden. Kom er thuis namelijk achter dat er een heel stuk uit het rotsgedeelte van mijn bunker is gereden, de track afdrukken staan er in, dus dat is best hard gegaan. Vind het niet erg, maar vind het wel kut dat ik er thuis achter moet komen ipv dat het even gemeld word.
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten