hallo tankers
hierbij het verslag van de knutseldag in assendelft ( tweede poging grrrrr).
vanochtend dus alles ingladen de landingsboot +halftrack +2 zenders ) foto statief en camera .
het was gelukkig lekker weer het vroor nog wel een graatje maar dat viel wel mee.
ik heb een beetje ongereden omdat ze op de A1 aan het werk waren . over de A2 dan maar is voor mij gevoel ook logischer als je in hilversum zuid woont.
tegen 10 uur aangekomen in Assendelft.
eerst met zijn allen koffie gedronken en wat gekeken wat we zouden kunnen doen
Gerrit is deze winter erg druk geweest zo te zien zijn produktie.
Een grote kerk en een heuse elektrisciteit centrale met een heuse Dynamo in de generator hal.
Er moesten heel wat kozijne worden geschilder worden voor de kerk en fabriek
Theo is begoon met het maken van een erg grote boerderij met dakterrassen
het wordt een inposant gebouw
Jeanette heeft zich bezig gehouden met het schilderen van raam kozijnen
Gerrit was lekker aan het zagen van de kozijne en galmgaten van de kerk
Ronald ik dus; heb wat glas in lood ramen verder afgemaakt en nog een schuifraam lopend gemaakt met een grote hamer en vijl.
Rene heeft een oud huis verbouwd naar een kleiner model doormiddel van de decupeerzaag .
na de lunch werden de laatse kozijnen geschilder en geplakt.
Ik had de landingboot megenomen om een proefvaart te maken en te kijken of alles het een beetje deed het ging lekker todat er een tak in de schroefzat die tak zorgde er voor dat de schroef verder op de as werd aan getrokken ( bleek thuis).
de as wilde niet meer draaien kardankoopeling losgedraaid en hij liep weer goed pffff
viel dus weer mee. geen zaagwerk dus gelukkig.
Maar het is geen sleepboot waarmee je lekker kunt sturen het is echt een bak dus
gewoon recht uit richting het strand klep neer en uitladen en wegwezen als je niet lek bent.
Al met al was het een erg geslaagde dag er is heel wat geknutseld .
Gerrit bedankt voor de gastvrijheid bij deze.
foto`s

-

-

-

-

-

-
-

-

-