Hoi ik ben nieuw hier op dit forum. Hele toffe projecten hier!
Ik ben zelf van plan een Stug III te halen en dan (uiteindelijk) om te bouwen naar 1 van de StuG.BriG.280 dus deze thread vind ik wel erg intressant.
Ik had al onderzoek gedaan hoe de StuG early van HL aan te passen aan de Late die de .280 gebruikte.
- De 2 voorplaten hadden geen bouten meer (dat heb jij al laten vervallen door de zimmerit) en een schuine hoek zonder naad.
- Op de voorplaat zat een retractable gun mount naast de lamp.
- Geen smoke launchers
- Zimmerit was idd waffel patroon
- Er staan zeker 2 (maar wss waren het er 3) tanks op foto met een blok geschuts koepel (die ga ik maar eerst maken

), de rest heeft een saukopf.
- De monding voor de nahkampf MG was geinstalleerd maar de MG was op geen enkele tank aanwezig.
- Door de monding werden de loader hatches zijdelings geopenend en niet voorwaarts zoals op het model.
- UItgerust met de nieuwe model (43) kettingen.
- Als divisie modificatie hadden alle StuG's een hele grote kist achterop de tank alleen weet ik niet de preciese vorm want elke tank had een complete boom op het dak liggen hehe.
- Geen van allen had nummers of divisie tekens op een enkele balkenkreuz na op de achterkant.
Je mag zelf weten wat je met deze info gaat doen

Als je meer wil weten laat maar weten, ik ga nog wel een tijdje op onderzoek uit.
Ik heb weinig bouw ervaring (vroeger wel 1/35) dus ik keek een beetje op tegen de Saukopf maar ik heb nu bewijs dat er een aantal 'bloks' rond reden gelukkig. Erg knap hoe je de schurzen voorelkaar heb gekregen, terzijnertijd als ik er mee bezig ga dan kom ik wel om tips vragen