accu Torro T34
-
Hilco Kuipers
accu Torro T34
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje over de T34 tank van Torro.
Mijn zoontje wil er graag eentje kopen maar het lijkt erop dat er geen accupack bijzit.
Weet iemand of hier losse batterijen in gaan en zo ja, hoeveel?
En of er accupacks bestaan die je hier zo in kunt doen zonder draden en stekkers te moeten solderen.
Vr Gr Hilco Kuipers
Ik heb een vraagje over de T34 tank van Torro.
Mijn zoontje wil er graag eentje kopen maar het lijkt erop dat er geen accupack bijzit.
Weet iemand of hier losse batterijen in gaan en zo ja, hoeveel?
En of er accupacks bestaan die je hier zo in kunt doen zonder draden en stekkers te moeten solderen.
Vr Gr Hilco Kuipers
-
Dave Caenen
- Contacteer:
Re: accu Torro T34
ik heb er een van wsn daar zaten eerst 8 penlites in. Ik heb hem nu omgebouwd naar heng long met 7,2 volt accu
-
Hilco Kuipers
Hoi Dave,
Is dat eenvoudig om een stekker aan te brengen en is er in de buik van de T34 ruimte om een accupack te herbergen?
We hebben n.l. ook een M26 en een Tiger van Heng Long en een stuk of vijf accupacks erbij.
Ik heb weinig zin om weer een rits oplaadbare batterijen erbij te moeten halen,aangezien mijn zoontje het zelf moet
betalen.
Gr Hilco Kuipers
Is dat eenvoudig om een stekker aan te brengen en is er in de buik van de T34 ruimte om een accupack te herbergen?
We hebben n.l. ook een M26 en een Tiger van Heng Long en een stuk of vijf accupacks erbij.
Ik heb weinig zin om weer een rits oplaadbare batterijen erbij te moeten halen,aangezien mijn zoontje het zelf moet
betalen.
Gr Hilco Kuipers
-
King The
Hallo Hilco,
Ik heb voor mijn WSN T34/Tiger een origineel bijbehorende accu met lader gekocht via onderstaande link.
http://cgi.ebay.de/AKKU-LADEGERAT-fuer- ... 286.c0.m14
Zie overigens hetzelfde onderwerp "WSN Batterijen".
Groeten,
King
Ik heb voor mijn WSN T34/Tiger een origineel bijbehorende accu met lader gekocht via onderstaande link.
Groeten,
King
-
Dave Caenen
- Contacteer:
Als je de batterijbak er uit haalt krijg je er wel een heng long accu er in. Je hoeft dan alleen maar een stekker aan de draden te maken die normaal op die batterijbak zit.
-
Hilco Kuipers
Dag Dave,
Is het verwijderen van die accubak een eenvoudige klus of valt dat tegen,het zou wel een mooie oplossing zijn,stekkertje kopen en solderen maar.
Is het verwijderen van die accubak een eenvoudige klus of valt dat tegen,het zou wel een mooie oplossing zijn,stekkertje kopen en solderen maar.
-
Hilco Kuipers
Bedankt voor je tip,ik had het gister op een ander forum ook al gezien maar ik denk dat dit wat te duur word voor mijn zoontje,hij heeft zo rond de 100 euro te besteden vooe een T34King The schreef:Hallo Hilco,
Groeten,
King
Gr Hilco
-
Dave Caenen
- Contacteer:
op zich niet even open maken en dan met een scherp hobby mes de bak er netjes uit snijden. Je moet even kijken of je eventueel een nieuwe bak maakt zodat de accu vast licht maar dat is ook zo gedaan.
-
Hilco Kuipers
OK,we zullen tzt wel eens even kijken,eerst maar eens even rondkijken waar we een beetje geschikt een T34 op de kop kunnen tikken,misschien lopen we nog wel tegen een tweedehandsje aan.
Bedankt voor de tips,hier kan ik vast wel wat mee .
Gr Hilco
Bedankt voor de tips,hier kan ik vast wel wat mee .
Gr Hilco
-
Dave Caenen
- Contacteer:
op ebay in duitsland staan vaker de wsn versies te koop voor niet teveel geld. Ik heb die van mij gekocht voor 40 euro. Samen met de heng long electronica die er nu in zit zit ik nu op een 100 euro. Het enige wat ik nog moet kopen is een battle unit en een printplaat, zodat ik ook tegen andere merken kan battlen. Succes met zoeken.
-
Hilco Kuipers
Op ebay kijken we al geregeld maar schijnbaar is het een gewild modelletje want de prijs word behoorlijk opgedreven.
Ik zal het in de gaten blijven houden,bij Jurod in Pesse zijn ze 95 euro excl.verzenden.
Bedankt voor je tips,als het zover is dat we er een hebben dan meld ik me wel weer als we er niet uitkomen met die accubak-ombouw.
Gr Hilco
Ik zal het in de gaten blijven houden,bij Jurod in Pesse zijn ze 95 euro excl.verzenden.
Bedankt voor je tips,als het zover is dat we er een hebben dan meld ik me wel weer als we er niet uitkomen met die accubak-ombouw.
Gr Hilco
-
Dave Caenen
- Contacteer:
Bij jurod. Dat is de matorro versie met dat infra rood battle systeem. Ik denk dat je beter voor een goedkope wsn kunt zoeken en die dan vervolgens ombouwen. Ik zal mijn ogen ook eens voor je open houden.
-
Hilco Kuipers
OK,twee zien meer als een,dat infrarood systeem is overbodig denk ik omdat het alleen werkt samen met de Tiger van Torro,toch??
-
Hilco Kuipers
Vanmiddag toch maar naar Jurod gereden na weer eens mis gegerepen te hebben op e-bay voor een duitse T34,de prijzen worden zo opgedreven zodat het met de verzendkosten toch te gortig word.
Dus vanmiddag bij jurod een T34 opgehaald,mooi model,leuk geluid ook vooral tijdens schieten met mg.
Nu maar eens zien of we er een Heng Long accu in kunnen bouwen.
Dus vanmiddag bij jurod een T34 opgehaald,mooi model,leuk geluid ook vooral tijdens schieten met mg.
Nu maar eens zien of we er een Heng Long accu in kunnen bouwen.