Jagdpanzer IV 70(V)

Iets aan het bouwen? Altijd spannend!
Plaats reactie
Erik Thiele

Jagdpanzer IV 70(V)

Bericht door Erik Thiele »

Hallo,

Nadat de mechanische problemen van mijn Panther eindelijk opgelost waren werd het tijd voor een volgend project. De Jagdpanzer IV vond ik altijd al een van de mooiere voertuigen. En de Jagdpanzer IV 70 van (V)omag is in mijn ogen de ultieme versie. Toen ik de Modelino kit tegen kwam was ik meteen over de brug. Ik heb helaas geen foto's van het hak en breek werk. De basis is een henglong panzer IV waar het bovenwerk van verwijderd is. Verder is de voorkant aangepast, de uitlaat verwijderd en de top-rolers zijn verwijderd en verplaatst(3 ipv 4). Verder mezelf maar leren solderen met wat minder briljant resultaat en brandplekken op mijn eettafel. Maar de beugels zitten nu goed vast op het motorluik.

Al met al een hele stap omdat dit mijn eerste kit is en je moet toch maar die zaag in een al mooie tank zetten.
Van de rest van het project zal ik proberen af en toe wat foto's te posten. Al zal het helaas wel een langdurig project worden voordat het eindelijk af is.

gr Erik

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Dave Caenen
Contacteer:

Re: Jagdpanzer IV 70(V)

Bericht door Dave Caenen »

echt een mooi model. Deze staat ook nog op mijn lange verlanglijstje
Jeffrey Damen

Bericht door Jeffrey Damen »

Mag ik vragen waar je deze kit hebt besteld?
Erik Thiele

Bericht door Erik Thiele »

Jeffrey Damen schreef:Mag ik vragen waar je deze kit hebt besteld?
Hoi Jeffrey,
Ik heb de kit bij Modellino gekocht. Hij adverteerde hiermee op ebay. Maar deed direct zaken via de e-mail. Ik kan zijn advertenties helaas niet meer terug vinden. Anders moet je hem gewoon even benaderen via de mail: modellino@t-online.de. Hij schijnt in de toekomst wel een internet-site te krijgen maar die is nog niet af.

gr Erik
Dave Caenen
Contacteer:

Bericht door Dave Caenen »

hij staat nu weer op ebay met een hoop onderdelen voor de kv-1. dus je zou hem ook daar weer kunnen benaderen
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast