Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 16 apr 2024, 07:29

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 09 maart 2018, 20:48 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 01 apr 2017, 18:28
Berichten: 5
De laatste paar keer bij meetings hoorde ik dat de meesten photobucket gebruikten. Zoals jullie waarschijnlijk gemerkt hebben heeft photobucket zijn policy veranderd en het delen via photobucket is lastiger geworden en bijna alle links werken niet meer. Persoonlijk gebruik ik al jaren Imgur en met deze korte guide hoop ik voldoende uitleg te hebben gegeven zodat jullie weer eenvoudig foto's kunnen delen na de komende meeting. Ik kan eventueel mijn laptop de 11de meenemen om zo persoonlijk te laten zien hoe Imgur werkt voor de mensen die minder handig zijn mijn computers.


Imgur is een online image sharing community en image host. De community , ofwel de homepage, is niet iets waar je op moet letten, maar de "hosting service" is uitstekend en bovendien te gebruiken zonder deel te nemen aan die social community.

Imgur
https://imgur.com/

Imgur is te gebruiken met of zonder account. Maar als je je foto's en de links ervan wilt bewaren moet je een account aanmaken.

Klik"Sign up" rechts bovenin om een account te maken.
Afbeelding
Volg de instructies die je krijgt bij het aanmaken van je account. Bevestig vervolgens je gebruikte email.
Afbeelding

Na het aanmaken en bevestigen van je account:
klik op je account naam rechts boven op de site. In het voorbeeld "Sacrificiall"
Afbeelding
Klik op images als je snel enkele foto's wilt uploaden.

Afbeelding
Afbeelding
Je kan je foto's uploaden via de "add images" knop of door je foto bestanden te slepen naar de browser.
Afbeelding

Een album maken kan ook op meerdere manieren. Via het dropdown menu bij de filters -> "new album"
Afbeelding
Er komt een venster
Afbeelding
Public is voor de Imgur community, dit wil je dus niet.
Hidden is voor iedereen waarmee je de afbeelding/album mee deelt. Deze optie wil je gebruiken.
Secret is voor afbeelding die je alleen op jouw eigen account wilt kunnen zien.
Uploaden in albums gaat op de zelfde manier als uploaden zonder album

De tweede manier om een nieuw album te maken is door rechts boven in het scherm op jou account te klikken en de optie "albums" te klikken ipv images.
Afbeelding
Vervolgens zie je al je albums met een knop "new album"
Afbeelding


Nu het delen van Imgur naar BTN:
Hover je muiscursor over de foto die je wilt plaatsen op BTN. Er verschijnt een klein venster om de URL van de afbeelding te delen. De rest spreekt van zelf als je photobucket gebruikte.

Je kan ook een heel album in één keer delen door een "direct link" van imgur te plaatsen.
bv https://imgur.com/a/v9Raq


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling