Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 29 maart 2024, 06:39

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02 jul 2017, 11:15 
Offline
BTN Clublid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 24 jan 2005, 21:25
Berichten: 1394
Woonplaats: Gemert
Allo,

Zoals jullie al hebben gemerkt zijn mijn foto's niet meer zichtbaar, dit komt door een recente aanpassing in de voorwaarde van photobucket.
Dit treft gebruikers die veel linken naar 3de partijen (fora's, website en dergelijke), mijn foto's zijn nog wel zichtbaar op photobucket zelf.
De afbeelding die nu in beeld komt verwijst naar de website van photobucket om een abonnement af te sluiten, schrik niet dit kost $ 399,- (dollar).
Dit vindt ik zelf een fors bedrag om de foto's zichtbaar te krijgen, er bestaand nog wel andere abonnements vormen maar deze laten niet toe om te linken naar 3de partijen.
http://photobucket.com/pricing

Het alternatief is om te kiezen voor een andere webhosting. Dit houdt het volgende in, alle geplaatste foto's via photobucket blijven dan zwart. Nu zal men denken alle foto's even overzetten en de IMG aanpassen en we zijn er, dit voor 4000 foto's.

Waarom hebben andere gebruikers hier geen last van, die hebben minder foto's op photobucket staan of werken met een andere partij.

Het probleem wat ik ervaar met photobucket is al kenbaar gemaakt bij het bestuur. We gaan samen kijken naar een oplossing.

_________________
Greetz,
Randy

Bezig met King Tiger --> Porsche


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 02 jul 2017, 12:27 
Offline
BTN Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 maart 2004, 21:59
Berichten: 2120
Hoi Randy,

Dit probleem bestaat voor iedereen met een "free account" .
Image linking en Third party linking werkt al een tijdje niet meer.
Jammer maar helaas. Exit photobucket : Hurted :

_________________
Groetjes,
Ad


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 aug 2017, 20:23 
Offline
BTN Clublid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 24 jan 2005, 21:25
Berichten: 1394
Woonplaats: Gemert
Allo,

Om het probleem tijdelijk te omzeilen heb ik een nieuw account aangemaakt bij Myalbum.
Ik ga er momenteel geen tijd in steken om alle foto's over te zetten, daarbij werkt myalbum momenteel nog niet prettig voor mij. Om de foto's op het forum te krijgen mag ik van iedere foto een link selecteren. Dit ging voorheen stukken gemakkelijker.

Het bestuur en Randy hebben afgelopen meeting de problemen besproken. Beide hebben te kennen gegeven dat ze niet van plan zijn om het gevraagde bedrag te betalen.
Er is al wel gekeken naar een alternatief echter hiervoor is meer onderzoek nodig.
Het onderzoek loopt al, echter we zijn afhankelijk van meerdere personen. Ik hoop dat ze binnenkort positief nieuws hebben.

_________________
Greetz,
Randy

Bezig met King Tiger --> Porsche


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling