Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 01 mei 2024, 11:50

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01 mei 2009, 23:52 
Hallo tankers,

In opdracht van mijn Divisiecommandant een paar foto,s van een klein detachementje van de in opbouw zijnde BTN panzer divisie ,"Panzergruppe Kaiser".
Hier getoond de kubel en KT 321 van Nikos en de BMW en jagdpanther 311 en wat manschappen van ondergetekende.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

M.vr.gr., Eelke en met dank aan Nikos voor het ter beschikking stellen van zijn modellen.


Laatst bijgewerkt door Eelke Dijkstra op 15 mei 2009, 14:05, in totaal 2 keer bewerkt

Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 02 mei 2009, 05:16 
Hoi Eelke

Nikos had me al vertelt over hoe zijn KT was gespoten, maar om hem nu te zien moet ik toch zeggen hij is nog mooier dan ie had gezegt.
Nu alleen nog een BU voor zijn panther en KT.
Balkenkreuze , nummer en logo zijn gespoten/geschilderd neem ik aan zo te zien,zien er wel mooi uit zo.
Maar die hond is toch wel het apart,s van alles lol.
Ik kan niet wachten tot John me KT met extratjes volgende week verstuurd, en natuurlijk een gearbox van Marcel.
Mocht ik vragen hebben over het spuitwerk, dan hoor je het wel Eelke ik heb gisteren die hele set bestelt bij
Airbrush almere compressor en pistool met alles derbij, stukken beter dan wat ik nu heb.
Maarja nu eerst me Das Reich kist afmaken voordat me KT voor de deur staat.

Greets Rene


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 02 mei 2009, 20:25 
Hallo Rene,

Bedankt voor de leuke reactie, had nog wel wat meer reacties verwacht, maar BTN schijnt op oefening elders te zijn.

Ook leuk dat je denkt dat behalve het logo(divisieteken) ook de kruizen en de nummers gespoten zijn, dit is n.l. niet zo, de kruizen en de nummers zijn afkomstig van een jagdpanther en als volgt aangebracht: eerst een laagje tamiya clear(helder glanslak) aangebracht op de plaats waar de decals moeten komen, laten drogen een paar uur.
Daarna Microsol aangebracht en hierop de decals, met natgemaakt wattenstaafje nagerold om luchtbellen te verwijderen.Na droging matlak eroverheen gespoten en voila.

Goed idee om kisten te maken, je gaat er hulp bij krijgen hoor ik, ben benieuwd hoe ze eruit komen te zien.
Als je vragen hebt over het spuiten , hoor ik het wel.

M.vr.gr., Eelke.(cu in Haaksbergen)


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 02 mei 2009, 20:32 
Hey Eelke,

Welke kleuren heb je voor jouw panther gebruikt?

Groetjes


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 02 mei 2009, 20:36 
Hoi Jeffrey,

Gehele tank Dark Green xf-61, hierover grote vlekken red brown en dark yellow, xf- 64 en xf-60 en vervolgens met alle drie de kleuren kleine stipjes.

M.vr.gr., Eelke.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 02 mei 2009, 20:51 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 08 apr 2005, 19:39
Berichten: 328
Ziet er goed uit zo : Thumbup :
Dit zijn de voertuigen van jou en nikos met jou figuren.

vr gr mike

_________________
vr gr Mike

KING TIGER (nr 008) schw. Panzerabteilung 501
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 02 mei 2009, 21:08 
Hallo Mike,

Thanx, nee, zijn niet allen mijn figuren, figuur naast kubel en in kubel is van Nikos en door Nikos geschilderd :)

Grtzz, Eelke.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 04 mei 2009, 10:38 
Na ff een weekendje knutselen en op het idee te zijn gekomen door Marc Ketelaar.
Hierbij mijn Das Reich transport kist, nu staat mijn tiger 1 op het plaatje, maar als mijn KT klaar is zal die zijn plaats innemen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Nu nog met tiger maar ander plaatje derop met KT en klaar is kees

Afbeelding

Afbeelding
en natuurlijk de mogelijkheid om spulletjes mee te nemen

Greetz Rene


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 04 mei 2009, 10:41 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 sep 2007, 16:23
Berichten: 260
Woonplaats: Amsterdam
Typisch Das reich mentaliteit : Thumbup : : Thumbup :
De puntjes op de I....Ik vindt t ook eg mooi dat je een laadje voor de diverse spullen erboven hebt gemaakt.Super practisch gewoon.
Wa een schitterende kist zeg :D

groeten!!
Nikos

_________________
Nikos,
Virtuti Pro Patria.

Panzergruppe"Kaiser''
'' TRIUMPH OF THE WILL''


1x Panther-G,,NMR:313
1x King tiger, ,NMR:321
1x Tiger-1,,under construction
1xHummel Howitzer,
1x Stug III early ,NMR: 311
1x Kubelwagen,
1x schwimmwagen.


Laatst bijgewerkt door Nikos Numan op 08 mei 2009, 10:55, in totaal 1 keer bewerkt

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 04 mei 2009, 11:37 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 sep 2007, 16:23
Berichten: 260
Woonplaats: Amsterdam
Aangezien dit topic blijkbaar t foto topic van Das Reich is geworden , hierbij wat sfeerplaatjes vanuit Haaksbergen....

De King-Tiger 321 verkent het vijandelijke terrein...........stiekem....
Afbeelding

Topoverleg van de Div. in de Haaksbergse bossen..........sssstttt
Afbeelding

Afbeelding

Waarna besloten wordt om twee voertuigen vooruit te sturen.......
Afbeelding

En dan vol in de aanval................sofort!!!
Afbeelding

_________________
Nikos,
Virtuti Pro Patria.

Panzergruppe"Kaiser''
'' TRIUMPH OF THE WILL''


1x Panther-G,,NMR:313
1x King tiger, ,NMR:321
1x Tiger-1,,under construction
1xHummel Howitzer,
1x Stug III early ,NMR: 311
1x Kubelwagen,
1x schwimmwagen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 05 mei 2009, 07:52 
Eelke en Nikos,

Ja het ziet er geweldig uit en je kunt zien dat er heel wat uurtjes inzitten. Nu mijn KT 322 nog en dan is er ook van mijn kant uit een aanvulling erbij.

tot ziens in Crailo, Gerrit.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 20 mei 2009, 18:24 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 sep 2007, 16:23
Berichten: 260
Woonplaats: Amsterdam
Een nieuwe Kampf van de divisie........te Arnheim.

Overleg met de divisie 502,....samenwerking is cruciaal!!
Afbeelding

Het vijandelijke gebied wordt wederom verkent.........een brug te ver....of een brug te vroeg.........
Afbeelding

Afbeelding

Waarna een bliksemaanval volgt.....
Afbeelding

_________________
Nikos,
Virtuti Pro Patria.

Panzergruppe"Kaiser''
'' TRIUMPH OF THE WILL''


1x Panther-G,,NMR:313
1x King tiger, ,NMR:321
1x Tiger-1,,under construction
1xHummel Howitzer,
1x Stug III early ,NMR: 311
1x Kubelwagen,
1x schwimmwagen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 03 jun 2009, 19:13 
Prachtige photo's!!
ben zwaar jaloers!

Russische eenheden niet toegestaan? : King :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 03 jun 2009, 19:22 
Hoi Stefan,

Bedoel je of Russische eenheden niet zijn toegestaan binnen BTN of bedoel je misschien of Russische ehdn niet zijn toegestaan binnen een Duitse Divisie. :?:

Algemeen gezien zou ik zeggen dat Russische eenheden zeer zeker zijn toegestaan en zelfs ook aangemoedigd, zeker nu ze versterkt kunnen worden met KV-1 en 2,s.

m.vr.gr., Eelke.

P.s., Oh ja, je hoeft niet zwaar jaloers te zijn, want als je bij BTN lid bent/wordt, bereik je binnen notime dezelfde resultaten, gewoon een kwestie van lezen, foto,s kijken, praten met leden op meetings, goed gereedschap en heeeeel veeel geduld : Thumbup :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 03 jun 2009, 22:17 
Eelke Dijkstra schreef:
Hoi Stefan,

Bedoel je of Russische eenheden niet zijn toegestaan binnen BTN of bedoel je misschien of Russische ehdn niet zijn toegestaan binnen een Duitse Divisie. :?:

Algemeen gezien zou ik zeggen dat Russische eenheden zeer zeker zijn toegestaan en zelfs ook aangemoedigd, zeker nu ze versterkt kunnen worden met KV-1 en 2,s.

m.vr.gr., Eelke.

P.s., Oh ja, je hoeft niet zwaar jaloers te zijn, want als je bij BTN lid bent/wordt, bereik je binnen notime dezelfde resultaten, gewoon een kwestie van lezen, foto,s kijken, praten met leden op meetings, goed gereedschap en heeeeel veeel geduld : Thumbup :



Hallo Eelke,

Nee ik bedoel Duitse eenheiden die net in/of uit Rusland komen. ik heb een Tiger 1 early die in Panzer Gray is gespoten en die Russiche cmaoflage heeft. dat bedoel ik met Russiche eenheden..
mischien een domme vraag, maar hoe wordt ik lid? welke voordelen zit er bij? UKTC vroeg me ook of ik lid werdt? wou ik ook, allen gezien dat zij hun base in the U.K hebbe was het voor mij niet nodig.
ik heb gelezen dat ik een bedrag moet bedalen, dat is niet erg, helemaal niet.. ik zou graag alle details horen..

is dit toegestaan?
Afbeelding

Afbeelding


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling