Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 17 mei 2024, 12:27

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 12 apr 2010, 20:02 
Daar zondag het zonnetje zo nu en dan weer stiekum wat aan het schijnen was, begon het weer wat te kriebelen..... tsja de heide.

Ook wilde Tommy z'n leo uitproberen in het zand, dus alé dan gelijk ook maar even 'n belletje naar Wessel.............effe 'n stukkie rijden ???.
Afbeelding
Dus waagde legergroep Zuid zich aan een voorzichtige verkenning : Chessygrin :
Afbeelding
En kwam Mr. T dus ook even kijken : Chessygrin :
Afbeelding
Afbeelding
De natuur moest nog wat ontwaken van de straffe winter, waardoor de KoTi mooi in het plaatje paste
Afbeelding
En meteen enkele voorbijgangers op de korrel kreeg (tsja konden ze er mooi vast weer aan wennen op de zondagmorgen :lol: )
Afbeelding
Hij kon het natuurlijk niet laten..............raak me dan als je kan ... nou vooruit dan Tommy
Afbeelding
Echter kreeg Wessel wat accu problemen (stja eens zijn ze leeg/op) dus met het laatste restje power in kolonne richting het Ossekopke voor 't vertrouwde bakkie na afloop : Beer :
Afbeelding

We gaan dus voorzichtig (zoals de afgelopen 2jaar) de draad weer 'n beetje oppakken van ons (bij goed weer) zondagsuitje op de heide.
http://www.battletanksnederland.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=3517
Dit ter info voor eventuele overige liefhebbers die ook gezellig willen komen rijden : Chessygrin :

Ook plannen we natuurlijk dit jaar een vervolg op de Slag om Rucphen (data volgt binnenkort)
http://www.battletanksnederland.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=4595

Tevens brainstormen we ook nog over 'n soort Heidebattle, waarbij we (liefst met zoveel mogelijk tankjes natuurlijk : Chessygrin : ) 'n keertje slag willen gaan leveren op de heide zelf.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 12 apr 2010, 20:34 
Ik woon net een klein half uurtje van jullie af, dus ik ben zeker eens van plan om te komen op een zondag met goedkeuring van jullie uiteraard :D Heb eindelijk weer een auto gekocht dus kan nu alle kanten op. Ik kom zeker een keer de heide bij jullie onveilig maken : Thumbup :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 12 apr 2010, 21:29 
Was kort maar krachtig :lol: Echt een duits probleem met die tank van mij hoor, brandstof te kort :lol:

De fotos zijn erg leuk geworden :)


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 18 apr 2010, 20:15 
Citaat:
Was kort maar krachtig Echt een duits probleem met die tank van mij hoor, brandstof te kort


Tsja was ook vandaag kort maar krachtig Wessel : Hurted : (probleempje met de brandstofmeter).
Dus toch de volgende keer maar 'n jerrycan mee op de MTV : Chessygrin : .

Maar goed, toch weer gereden, ook broer Arie kwam z'n Persh even laten roken.
Al had ie zich wel eerst beetje verstopt.
Afbeelding
De achteloze Oosterburen waren zo 'n eenvoudig doelwit.
Afbeelding
Afbeelding
En dat allemaal onder 'n heerlijk zonnetje : Chessygrin :
Afbeelding
En Wessel maar zoeken naar 'n in te vorderen benzinepomp :wink:
Afbeelding

Bij zo'n brandstofverbruik tikt het natuurlijk wel aardig aan met de zegeltjes :lol:


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling