Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 18 mei 2024, 00:32

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 06 okt 2009, 18:27 
Michiel Bouwmeester schreef:
Wilco Bouwhuis schreef:
Citaat:

Bedankt voor de mooie foto's...... Michiel weet nu ook dat het Minen (mijnen) zijn i.p.v. Mieren, :lol:


Vond het al raar dat ineens de tracks om mijn oren vlogen :p

Mooie foto's allemaal, was een leuke dag. Zeker voor herhaling vatbaar !


hmm volgens mij was het juist dat de jongere generatie de battlefield als trapveldje gebruikte :wink:

Maar absoluut mooie lokatie en zeker voor herhaling vatbaar! Ben ook benieuwd geworden waar er meestal gereden wordt op deze lokatie (toch 550 meter verderop?)

Ik zal de volgende keer meer :lol: als ik op de foto sta haha, sta er wel erg nors op haha


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 06 okt 2009, 19:42 
@ Martijn
http://www.battletanksnederland.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=3517
Altijd welkom, gezellig : Thumbup : (als je is zin hebt, stuur voor de zekerheid t.z.t. even pb of we er zij i.v.m. weer e.d.).

Voor de liefhebbers, naast de kleuren versie nu ook in zwart/wit :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=dc0BQbRT3wk


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 07 okt 2009, 11:42 
Hierbij het verslag van de regionale TV Krant : Chessygrin :
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

:lol: : Thumbup :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 07 okt 2009, 18:37 
Ziet er cool uit. Ga proberen om er volgend jaar er bij te zijn!


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 26 okt 2009, 16:54 
Sorry als ik een topic bump, maar aangezien dit zeer dicht bij mij in de buurt heeft plaats gevonden (Rijen) heb ik toch wat vragen :D

Is dit iets wat jullie jaarlijks doen, of gebeurt dit vaker in het jaar??? Ik zie ook dat jullie allemaal met het battle systeem rond rijden, is dit iets wat toch wel een vereiste is om hier aan mee te doen??

Het ziet er echt geweldig uit zeg, wat een detail in jullie dorp, zou het toch eens tof vinden om hier aan deel te mogen nemen.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 26 okt 2009, 17:26 
of het vaker gebeurt ligt helemaal aan de persoon zelf of hij het volgend jaar weer wilt doen aangezien dit geen officiele btn bijeenkomst was

de battle units zijn geen vereiste maar natuurlijk wel leuker


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 26 okt 2009, 23:30 
Gezien het sucses en de reactie's denk ik wel dat er volgend jaar een vervolg komt.
Mischien iets eerder in het jaar ivm temp/weer, maar dat is allemaal te bekijken.

Ook rijden we regelmatig op zondag morgen op de heide. geen huisjes etc dan, gewoon lekker rijden op de heide.
(Staan ook een aantal foto;s van op dit forum) e.a. is natuurlijk afhankelijk van het weer.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 26 okt 2009, 23:51 
Nou en of er 'n vervolg komt : Thumbup : (immers al aan het broeden op ideën : Chessygrin :) .

@ Michiel (alsmede natuurlijk alle overige liefhebbers) zondag bij goede weersomstandugheden weer is 'n rondje heide ???


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 27 okt 2009, 17:48 
ga proberen erbij te zijn. Eerst nog met de agendabeheerder :D overleggen of dat gaat passen. al een tijdstip in gedachte?


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling