Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 11 mei 2024, 13:47

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 26 feb 2008, 21:13 
Offline
BTN Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 jan 2005, 11:41
Berichten: 2217
Woonplaats: Gemert
Citaat:
toch maar eens kijken hoe dat nu gaat op zo'n battle

Kom je ogen en oren te kort.
Je zult dan echt niet de eerste zijn die na afloop zegt: wanneer gaan we weer????

Kleine tip nog voor je tankje: dat rooie ding in de loop een beetje zwart of bruin aantippen. Valt ie niet zo op en als ie flitst zie je het echt wel. Ook dat kun je zien als je een keer komt kijken.

Groet,
Jan

_________________
Wie vrijheid opoffert voor veiligheid is beiden niet waard.
(Benjamin Franklin)


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 27 feb 2008, 18:45 
Hallo Stefan,

Bedankt voor die tweede fotoserie, krijg ik inderdaad een veel beter beeld van jouw jagdpanther.
Ben er zelf ook 1 aan ,t bouwen, viel me op dat net als bij de panther, de motoren zo zijn ingebouwd dat ze gaten hebben gemaakt in de onderste frontplaat en vervolgens een stickertje hebben bijgeleverd om de gaten af te plakken.
Tip, even met een dremeltje de afgeronde puneten van de motormount iets afslijpen/schuren/frezen, zodat ze niet door de gaten naar buiten komen en in de stickervel bobbeltjes achterlaten.
Zelf heb ik het stickervel vervangen door een dun plaatje ABS omdat ik van plan ben om de jagdpanther rondom te zimmeritten.

M.vr.gr., Eelke.


Omhoog
  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 27 feb 2008, 19:57 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 jun 2006, 07:57
Berichten: 457
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen
Mörgú !

Dat is een goeie over dat rare flitsdingentje, ga dat toch eens doen.
Stoort me stiekem ook erg bij de Pershing & Leopard & Tiger , t blijft een -raar uitsteekseltje-

Klopt ja, had stiekem wel verwacht na de reacties op de Panther G dat meneer Tamiya dat zelf wel had gedaan.
Zo kan je wel duidelijk zien dat ze echt thet panther G chassis hebben gepakt en pas boven de roadwheels zijn gaan verder kijken.

Heb het zelf na beraad niet gedaan, om een in dit geval zo veel mogelijk standaard Tamiya kit aan te houden.
-is de verzamelaar die spreekt hier nu ;)-

Al zal ik het nu bij m'n Panther G wel met abs gaan oplossen, want.. als je goed kijkt, blijf je het toch echt gewoon zien. Ondanks een laag verf.
Maarja, zullen zien, eerst nog wat andere projecten af te maken :D
< hoop hierover binnenkort wat fatsoenlijke foto's te plaatsen >

Stefan


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling