Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 02 mei 2024, 05:53

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 07 dec 2007, 16:29 
Allo ,

Zo...de reistassen en het koffer zijn weer leeg ,en de wasmachine draait weer overuren...paar daagjes Duitsland zitten er weer op..
Het was weer erg gezellig bij Axel...
De Sherman staat inmiddels netjes op de plank...naast mijn voormalige Panther....

En zoals verwacht bleef er weer het een en`t ander aan de vingers plakken... :?

Afbeelding

Verder nog het nodige "Schumo" voor het nieuwe Pantherke ,waaronder ook eindelijk wat Impact "metaal" voor m`n KT...m`n laatste model dat nog op plastic reed.. :D

Na de aankomst op vrijdag ,zijn we ,zoals afgesproken zaterdag naar de indoor lokatie in Seesen afgereisd om er wat te battlen....
Ik had daarvoor extra m`n KT en Sherman meegenomen... :wink:

Seesen is vanuit Bodenfelde ongeveer een drie kwartiertjes rijden..
En de afstand is daarmee dus heel goed te doen ,de route is mooi ,en voert door een mooi heuvelachtig landschap met smalle weggetjes scherpe bochten ,en sluit af met een kwartiertje "Autobahn"....
Maar.....

Vertrouwende op Axel`s woorden ,"brauchst uns nur nach zu fahren"...
In goed oud hollands : rij maar achter ons aan ,had ik de Tom Tom maar in het hotel achtergelaten..Axel kent immers de weg...

Goed..ok..laat ik voorzichtig zeggen dat ik met m`n Corsa 1.4 L nogal wat moeite had om Axel in z`n Alfa 156 2.4 L Turbo Diesel ,bij te houden..
De rit deed me denken aan Games zoals "Need for Speed" en Gran Tourismo"...... :evil: ..
Buiten de bebouwde kom mag je in Duitsland normaal gesproken 100 kmh rijden...
Na wat inhaalmanoeuvres van Axel ,moest ik het gas tot 140 intrappen om weer bij hem te komen... :twisted:
En op de Autobahn ging het nog iets harder...maar bij 160 was toch echt m`n grens bereikt...
En dat met twee modellen in de kofferbak en een bleek weg getrokken wederhelft naast me... :lol: :lol: :lol:

Goed Seesen...
De lokatie is voor de tanks nog lang niet klaar ,maar het terrein is nu al erg mooi.. :shock:
Ook de afmeting van het terrein valt best mee...en is vergelijkbaar met het BTN terrein in Arnhem...

Hier de plaatjes...

Afbeelding

In het midden van L. naar R. Bernhart ,de eigenaar van de Rc Modellbau Hal in Seesen ,Axel en zoon Felix... :wink:

Afbeelding

M`n ex 102....

Afbeelding

Nogmaals Axel en Felix ,allebei in opperste concentratie... :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De vroege G van Axel zelf...nog in aanbouw.. :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het eerste huisje staat al...

Afbeelding

Hier de rest.... :wink:

Afbeelding

Zoals gezegt ,het terein is nog lang niet klaar...
Er zullen nog heel wat huisjes en boompjes bijkomen ,en het nodige aan het landschap verandert worden...
Het witte gips muurtje wordt straks een rotswand en met het nodige "groen ' bedekt...
Direkt naast deze ruimte zal nog een extra ruimte worden ingericht met bar en eetgelegenheid.
Die is er nu ook al maar dan een etage hoger.. :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De hal voor de Rc auto`s is inmiddels wel al klaar...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er kan ook wat met de racebaan gestoeit worden... :wink:

Afbeelding

En voor degene die zich dan alsnog verveeld ,die....kan wat gaan bowlen... :lol:

Afbeelding

Afbeelding


De hele lokatie is gewoon schitterend..en zeker een bezoek waard...
Waneer in het voorjaar ook het rc tank battlefield klaar is ,plannen de in itiatief nemers een groot "Battle-weekend"..
En daarbij werd nu al aangegeven dat BTN leden en de Club zeer welkom zouden zijn..
Ik moet zeggen dat de meeste rc-tankers uit Seesen bijzonder onder de indruk van BTN als Club en ook onze modelbouwkunsten waren..
Slaapgelegenheid zal geen probleem zijn ,een ruimte in de hal kan hiervoor worden uitgerust en er werden zelfs logies bij de Rc Tankers uit Seesen zelf aangeboden... ! :shock:
Bij een eerder evenement werd dit ook al zo gedaan....
De mensen zijn bijzonder gastvrij ! :D


Laatst bijgewerkt door John Canton op 07 dec 2007, 17:52, in totaal 1 keer bewerkt

Omhoog
  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 dec 2007, 17:18 
Allo ,

Ok...wat hebben we verder dan nog uitgespookt....
Ohja.....
Nou het Hotel was erg goed....lekker eten..en..drinken.. :P
Het bier smaakte goed.... :lol:

Afbeelding

Yep...weer wat geshopped..en.. :?
Aaaah...wat wil een mens nog meer.... :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit hing boven de bar....het heeft met de belastingaftrek te maken... :lol:

Verder natuurlijk ook nog wat van de omgeving genoten..die is erg mooi...
Bijna in elke Duitse stadt vind je nu om deze tijd Kerstmarkten..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kerstmarkten.....zei ik toch.... :?

Afbeelding

Afbeelding

En natuurlijk moest er na het gebattle van zaterdag toch nog een BU in de Sherman gezet worden...
Axel en Felix zijn helemaal met het BU-virus aangestoken.... :lol:
Dus op vakantie ofniet...wat knutselen is altijd leuk..

Afbeelding

En dus...na wat schroeven en spuiten moest de Sherman getest worden..
Vooral het airbrushkamertje in de kelder was erg interesant..
Axel spuit zelf met Effe Airbrushes en ik moet zeggen dat deze airbrushes me zelf erg goed bevielen..

Samen met Volker achter de zender....
Volker maakt normaal gesproken de bestellingen klaar ,en doet daarnaast wat bouw werk voor Axel....samen een hoop lol gehad..

Daarna....wilde Felix de Sherman ook even testen... :lol:
Mijn vriendin heeft de foto`s gemaakt...de modellen staan er dus niet op.. :roll:

Afbeelding

Tja....het was uiteindelijk zo gezellig dat we er maar een dagje aan vast geplakt hebben ,en woensdag in plaats van dinsdag naar huis afgereist zijn..

Grrr....eetz John


Laatst bijgewerkt door John Canton op 08 dec 2007, 15:35, in totaal 1 keer bewerkt

Omhoog
  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 dec 2007, 18:26 
Offline
BTN Clublid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 24 jan 2005, 21:25
Berichten: 1349
Woonplaats: Gemert
Allo John,

Citaat:
En daarbij werd nu al aangegeven dat BTN leden en de Club zeer welkom zouden zijn..
Ik moet zeggen dat de meeste rc-tankers uit Seesen bijzonder onder de indruk van BTN als Club en ook onze modelbouwkunsten waren..


Houdt je eigen niet in om een meeting te organiseren. Je hebt inmiddels al een aanbod gekregen.

Zo te zien heb je een goed weekend gehad.

_________________
Greetz,
Randy

Bezig met King Tiger --> Porsche


Omhoog
 Profiel  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 07 dec 2007, 19:57 
Offline
BTN Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 jan 2005, 11:41
Berichten: 2216
Woonplaats: Gemert
Citaat:
moest ik het gas tot 140 intrappen om weer bij hem te komen...


Aha, TurboJohnny.
Ouwe Scheurneus. :wink: :wink:

Best wel een eindje weg, zou dan een meerdaags evenement moeten worden.
Hmmm.

Groet,
Jan

_________________
Wie vrijheid opoffert voor veiligheid is beiden niet waard.
(Benjamin Franklin)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 12 dec 2007, 12:12 
Moinsen,

habe mich bei Euch registriert, um einige Infos über den Weiterbau in Seesen zu geben. :lol: Ich muss - leider - in deutsch schreiben und hoffe, Ihr werde alle Beiträge verstehen oder John erläutert... :idea:

Wir planen derzeit, die wesentlichen Arbeiten am Gelände und den Räumlichkeiten bis Ende März 2008 abzuschließen, um dann eine "kleine" Eröffnung bzw. Treffen mit Euch vom BTN zu veranstalten. :!:

John hat den Vorschlag gemacht, es mit Eurem Besuch in Munster an Pfingsten zu verbinden, nur denke ich, das dürfte terminlich problematisch werden, da ja auch einige von uns nach Munster fahren. Unsere regulären Trefefn sind immer am zweiten samstag im Monat ab 11:00 Uhr.

Zur Zeit werden am Gelände die letzten Straßen fertig gebaut bzw. befestigt und es folgen dann Ausbaumaßnahmen, wie z.B. Stromversorgung und Beleuchtung des Raumes und die feinere Geländegestaltung.

- visuell bin ich derjenige auf dem 4. Seesenbild, ganz rechts.... :oops:

Grüße vom KT... 8) [/b]


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling