Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 30 apr 2024, 23:46

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: 31 okt 2007, 08:20 
het is inderdaad een hele mooie tank. zoiets ben ik van plan met m,n tamiya tiger. maar ik heb niet zo veel geld voor materiaal want ik is ook nog maar zestien :? :) :!:

maar pas op met een originele heng long in het zand. vanwege de aardig strakke rupsen breken ze als je gaat sturen en er zand tussen de track en het achterste loopwiel komt. heb ik namelijk ook gehad :cry: :x :?

rob


Omhoog
  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 14 apr 2008, 16:56 
en er komt ook altijd lang gras bij mij tussen de aandrijfwilen en de tank en de track en dan stopt ie er mee :?

maar voor de rest kan ie heel goed buiten hoor ik heb hem alleen nog maar buiten gehad eigenlijk :P
als ik nu binnen ga rijden is alles vied 8) 8)


Omhoog
  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 apr 2008, 17:43 
erik vd Woude schreef:
en er komt ook altijd lang gras bij mij tussen de aandrijfwilen en de tank en de track en dan stopt ie er mee :?

maar voor de rest kan ie heel goed buiten hoor ik heb hem alleen nog maar buiten gehad eigenlijk :P
als ik nu binnen ga rijden is alles vied 8) 8)


Waarom rij je ook in het gras? Ziet er niet echt uit en je kan verwachten dat het fout gaat. Kijk daar mee uit want strax gaat de boel stuk en dat is zonde.

Over een paar weken ga ik nieuwe foto's maken van mn Tiger's en Panther. Brandende auto band, braak terrein en wat huizen opde achtergrond en...feest is het hehehe.
Worden mooie fotos.


Omhoog
  
 
 Titel:
BerichtGeplaatst: 17 apr 2008, 17:50 
Theo Andriessen schreef:
Hoi Tuur,

Wat betreft 't spannen, dat klopt
Wat betreft geen problemen dat klopt niet helemaal.

Hier in Huizen rijdt er 1 die alle reserve tracks van de HL Panther heeft opgemaakt.
Want raar maar waar, bij de HL Panther zitten er wel reserve tracks bij

Ik heb dus bij Gert een stuk reserve gekocht, nu moet dat nog richting Huizen :oops: :wink:


gisteren ben ik met mn ouwe heer naar dortmund geweest naar de Westfallen Hallen Inter modelbau. daar het ik voor 15 euro 2 setjes plastic tracks voor mn tiger gekocht. 15 euro! Das echt geen geld vind ik.
Voorlopig laat ik de tracks nog zo ff zitte maar ik zet er wel een paar schakels tussen.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 01 maart 2009, 18:40 
Ben er ff tussenuit geweest vanwege verhuizen, geen internet tot 2 weken terug. Anyway, heb ff wat foto's gemaakt van mn 2 Tigers en Panther.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 02 maart 2009, 12:36 
Gave foto's!

Leuk gedaan met die achtergrond en dat vuur!

B


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling