Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 29 apr 2024, 15:06

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 dec 2009, 00:44 
hoi allemaal

het leek me leuk om eens wat verhalen neer te posten over bizarre kerst kado ervaringen :P
dus iedereen die een gek, bizar of gewoon een leuk verhaal achter zijn kado heeft zitten zou ik aansporen om het hier te posten..
: Chessygrin :

ik zal beginnen met mijn verhaal.

mijn vriendin vond dat ik teveel geld uitgaf aan mijn tank hobby.
(dan heeft ze heeft geen flauw idee wat een tamiya leo 2a6 kost denk ik :lol: )
nu ik op het idee kwam om een tweede tank aan te schaffen, vond zij dit geen goed idee en dacht mij even "om te kopen" :shock:
ze dacht dus hij is gek van alles wat vliegt dus als ik hem nu eens een heli voor zn kerst koopt komt die tweede tank er waarschijnlijk niet : Sailor : .
zo gedacht zo gebeurt : Thumbup :
dus krijg ik voor mn kerst een mooie grote helicopter.

Afbeelding

nu is het grappige aan heel dit verhaal dat ze mij niet heeft kunnen overtuigen.
(mn liefde voor tanks overwint alles : Thumbup : )
en dus de heb geen schrik dat ik stop met de hobby : Thumbup :
de HL panther komt er gewoon en de helicopter word gewoon een verdere opvulling van mn leven :lol:

(P.S. Mijn vriendin kon er niet mee lachen toen ik zei dat de tank er toch gewoon kwam :lol: )

dit was mijn verhaal ik hoop dat het de moeite waard was om te posten en ik zou zeggen laat die straffe verhalen maar komen : Chessygrin :



Greetz Robb : Thumbup :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 26 dec 2009, 11:23 
Hier ook al zoiets, ik heb ondertussen 5 verschillende RC onroad drifters staan, varierend van 1:10 tot 1:18, en daar is dus de Panzer 3 nog bij gekomen. Na het zien van de Stug 3 bij Asiatam was ik ook verkocht. Daarna nog wat lopen zaniken bij mijn vriendin, aangezien die elke keer 50 euro uitgeeft aan de kapper, zei ik tegen haar dat twee keer kapper al een tank is, en aangezien ik dat geld elke keer uitspaar met mijn kale kop stelde ik voor hem gewoon te halen :lol:

Uiteraard was de vriendin het hier niet mee eens, want ik had al genoeg zei ze. Nu was mijn mazzel dat ze niet wist wat ze moest kopen voor kerst, dus kwam ze met het voorstel om dan toch maar de helft van de Stug 3 te betalen :lol: Hij is helaas nog niet binnen, maar hij is al wel besteld.

Dus uiteindelijk is ze toch nog overstag gegaan : WohoW :

Trouwens wel een leuke heli Rob : Thumbup :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 26 dec 2009, 14:26 
Ook ik spaar een hoop geld uit bij de kapper, heb inmiddels haar tot over de helft van mijn rug : Chessygrin :
dus kom er nog wel een Jagdpanther van HL aangeschaft worden, die op 24 December nog
bezorgd werd : WohoW : : Thumbup :

En ik hoef geen discussie te voeren met een vriendin momenteel, het singleschap
heeft ook voordelen....

En ik sluit mij aan over de heli, dat is leuk spul : Thumbup :

Mvg,

Tis


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling