Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 03 mei 2024, 08:03

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 20 nov 2009, 15:48 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 sep 2007, 16:23
Berichten: 260
Woonplaats: Amsterdam
Beste leden;

Zoals enkelen al gemerkt hebben ben ik al enige tijd in ruste wat de divisie betreft.......

De reden hiervoor zijn verschillend. helaas ben ik gillend druk met activiteiten te Gambia, is het fashion season weer begonnen, wat inhoud dat ik bij veel fashionshows/ evenementen aanwezig moet zijn. Daarnaast heb de leukste mededeling die je kan doen: ''schat, we stoppen met de relatie'' ook moeten horen.
Kortom , tijd om weer druk te zijn met alle opervlakkige zaken waar Amsterdam goed in is ..............hapjes, openingen, fashionshows, en daten.
Daarom heb ik op dit moment geen tijd en rust voor de hobby. :( alles heeft wel z'n impact gehad op mij....... maar de divisie is er .......... en komend jaar zijn we weer volledig up to date , en strijdbaar :D :D

Voor een ieder die zich afvroeg waar is Nikos..........bij deze mijn uitleg.

Ik wens iedereen het beste de komende tijd, en we zien elkaar snel weder. : Thumbup : Ik heb genoten van het afgelopen jaar, en kijk met plezier terug op de geboorte en ontwikkeling van de Kaiser Divisie............

In Januari vlieg ik terug naar mijn huis te Gambia om mijzelf terug te vinden en op te laden..........Vanaf Februari plan ik weer in nederland te zijn.......

Groeten aan iedereen die ik ken .............................

_________________
Nikos,
Virtuti Pro Patria.

Panzergruppe"Kaiser''
'' TRIUMPH OF THE WILL''


1x Panther-G,,NMR:313
1x King tiger, ,NMR:321
1x Tiger-1,,under construction
1xHummel Howitzer,
1x Stug III early ,NMR: 311
1x Kubelwagen,
1x schwimmwagen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 20 nov 2009, 23:52 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 jan 2009, 20:00
Berichten: 250
Woonplaats: Helmond
Bedankt voor de toelichting Nikos,

Tuurlijk volgt iedereen je activiteiten buiten het strijdgewoel. Het is ook wel eens leuk te horen wat mensen allemaal doen buiten hun BTN 'leventje'. Dat maakt het allemaal wat interessanter. Dat je weet dat onze club leden heeft uit alle hoeken van het land en met verschillende banen, achtergronden etc.

En iedereen heeft het wel eens druk met andere dingen buiten BTN. En er zijn natuurlijk tijden dat men 'druk' is met andere dingen waardoor het BTN gebeuren op een laag pitje komt te staan.
Uiteraard heeft daar iedereen begrip voor, maar het belangrijkste is dat het BTN gevoel niet helemaal verdwijnt. We moeten niet alleen een RC clubje zijn maar ook een sociaal clubje, dat maakt het allemaal veel interessanter.

Enneh Nikos,
net zoals in het echte leven kende zeker de 'Kaiser Divisie' hun tegenslagen (niet vergelijkbaar welliswaar). Toch bleef het moraal strijdbaar en aangezien jij op en top Kaiser bent, komt het wel goed met de ' Kaiser mentaliteit' . Wij verwachten deze 'Kaiser divisie' zeker terug te zien op het strijdtoneel, alhoewel we er weer van alles aan gaan doen om je op dit terrein het leven zuur te maken!!! Vwb het echte leven gunnen we je het allerbeste!


Dus tot spoedig, zodat we het komende jaar weer leuke strijdtonelen ten uitvoer kunnen brengen!!!!! : Thumbup :

_________________
Kingtiger 332 'Ardennenoffensief'


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling