Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 12 mei 2024, 01:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: Huisje vouwen
BerichtGeplaatst: 10 nov 2009, 23:50 
Zo zou je 'n complete stad maken :lol:
http://dosenkiller.piczo.com/?g=44872172&cr=7


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 11 nov 2009, 07:00 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 15 mei 2008, 08:53
Berichten: 867
Woonplaats: 7th layer from hell, Ridderkerk
Wat een goed idee!

Misschien is het een keer leuk om met de mensen die willen een "dorp-vouw-workshop" te houden.
Dan kunnen we uiteindelijk een keer echt een dorp bouwen. (Waarbij we dan gebruik maken van een plattegrond om de huizen op de juiste plek op de grond te plaatsen.)

Kunnen we later nog altijd texturen/plaatjes/foto's toevoegen aan het karton.

_________________
AfbeeldingAfbeelding

Mijn foto's:
http://predatorda.deviantart.com/


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 nov 2009, 08:23 
Je komt dan alleen met het punt van zondag's rijders (haha de meetings zijn altijd op zondag, haha). Maar ik zou dan gegarandeerd een keer mijn JP in zo'n huis parkeren, en denk dat ik niet de enige zal zijn, dus stevigheid word dan wel ook een punt.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 11 nov 2009, 10:24 
@ Robert,
Nou je het zo zegt misschien niet eens 'n gek idéé.
Je kunt b.v. in Zetten e/o Schaarsbergen misschien best wel ergens 'n aantal van die platte dozen wegleggen/stallen (neemt immers geen plek in).
Al zouden het er maar 'n stuk of 10 zijn b.v. (al 'n leuke uitbreiding aan het slagveld).
Doos beetje leuk aankleden met 'n printje of iets van schilderkunsten, wie weet.

@ Sjirk
Gebeurde vroeger in het echt ook, reden ze er soms ook dwars doorheen: Chessygrin :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 11 nov 2009, 10:55 
Tis idd een goedkoop middel om een huis te bouwen, bij de supermarkt kun je ze meestal wel vinden en zo meenemen, en ook op mijn werk (tis de Zinterklasch periode) aldus hoop dozen :lol: Echter ga ik ze daar vandaan nie mee nemen (nie echt plezierig om met de bus te vervoeren, en mijn ma doe ik het ook nie aan :lol: ) Maar de stevigheid is wel een probleem, het zou verstandig zijn het te verstevigen met balkjes hout 1x1cm zal voldoende zijn kwa dikte. Er is ook een ander soort karton (echt modelbouw karton) Kost paar centen (9EURI) maar dan heb je iets wat je bijna niet hoeft te verstevigen etc. Mijn huisjes die ik nu bouw zijn ook van dat hobby karton gemaakt.
Afbeelding
Hij is inmiddels al iets verder af, en ben al bezig met een 2de aangezien ik nu op materialen moet wachten. (De huisjes zijn uit Vierville manche, voorbeeld heb ik van "Brothers in arms Road to hill 30")


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 15 nov 2009, 21:20 
@ Wessel,
Maar dan heb je wel weer een gewoon huisje en niet 'n handig en slim op te bergen/vouwen huisje.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 15 nov 2009, 23:06 
Hehe, ja dat wel, als ze weer plat kan maken kun je een complete stad meenemen :lol: Ik moet straks echt een Opel blitz ofzo kopen, en niet te vergeten een loods om het op te bergen :lol: Ik wil een heel dorpje namaken maar denk tegen de tijd als de huisjes die na deze volgen af heb mijn ma mij tegen gaat houden :lol: Een geluk, het kost aardig wat tijd om zon huisje t bouwen (zeker met steenstjes er op maken) aldus tegen die tijd zie ik wel verder en zijn er mischien wel weer andere mogelijkheden : Chessygrin : Mischien maak ik van mn volgende set huisjes een bouw verslag.


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling