Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 03 mei 2024, 08:00

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 30 okt 2009, 21:44 
hallo allemaal

Wat ik vandaag heb meegemaakt dat was zo mooi!!!!

Ik zal jullie vertelen wat er is gebeurt!
Ik was vandaag aan het pendelen tussen lewedorp en vlissingen met de vrachtwagen!!!
En ik wist dat er een reanactment was met ww2 voertuigen ter herdenking dat zeeland was
bevrijd!
Maar niets vermoedend rij ik terug naar lewedorp en zie daar een drukte van mensen en ik denk what the je weet wel is hier aan de hand!!
Die zullen niet mij staan toe te juchen met mij mooie truck met kika erop!!!
Dus ik rij door de straat en zie allemaal politie enz enz en ik dag het zal toch nie waar zijn daat ik dit meemaak vandaag!!

Dus ik auto aan de kant en afwagte maar en ja hoor daar komt de stoot met auto`s aan.

Heren het ergste van alles was dat ik geen camera bij had om dit vast te leggen!! : Andry : : Andry : ik kon me wel voor men kop slaan!

maar wel mooie voertuigen gezien zoals een m10 op sherman onderstel een hellcat,brann carrier gmc met long tom eragter halftracks enz enz denk zon 50 voertuigen!
Ook twee bussen met de canadese oudstrijders erin.

maar toch leuk om te zien maar zo kwaad dat ik weer geen camera bij me had AHHHHHHHHHHH : Andry : : Andry : : Andry : : Andry :

Het schijnt dat er morgen weer zo`n dag is ,maar ik ben nu thuis en ga niet terug!!

Greetz en sorry voor de niet foto`s Erik : CoolGun :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 30 okt 2009, 23:31 
Zo te zien hak tog moeten gaan :shock: Dacht zullen wel geen tanks bij zijn vanwegen hoog brandstof gebruik lees ik nu dat er een wolverientje en hellcatje, hak ook wel een keer willen zien rijden. Volgende keer beter. : Chessygrin : Waarom hek morgen al een afspraak :(

Zo ver ik weet was dit vanwegen de opening van een nieuw museum daar in zeeland, ga ik wel een keer eens een kijkje nemen binnenkort. Helaas zal die optocht er dan nie meer zijn :(


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling