Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 16 apr 2024, 07:10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 21 dec 2011, 22:27 
Offline
BTN Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 maart 2004, 21:59
Berichten: 2120
"Beste mensen,

Hierbij de aankondiging van de eerste winterbattle op zondag, 22 januari 2012, aan het Battlefront te Assendelft.
Tevens de mogelijkheid om een ieder datgene toe te wensen en bij te praten over het nieuwe seizoen.
Mag duidelijk zijn dat het onderwerp "Der Panzergraf" de nodige aandacht zal krijgen. : Builder :
Koffie/thee/koek zal worden verzorgt en als het weer een beetje mee zit wordt het weer als vanouds.

Gruss Der Alte. : Thumbup : "


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 21 dec 2011, 22:58 
Net de verkeerde datum :x Zit dan op een beurs in Belgie. Volgende keer ben ik er Gerrit!!


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 22 dec 2011, 14:10 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 okt 2005, 17:11
Berichten: 553
He Gerrit

Dat is mooi om te horen.
Ik ben zowaar vrij dus ik ben er bij.

Niels

_________________
1x Leopard 2a6. Regiment Huzaren van Sytzama, 11 TnBat. 1ste plt B-esk TankNmr: 12
1x Panther late G Panzergruppe"Kaiser'' Nmr: 315


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 23 dec 2011, 10:22 
Beste mensen,

Deelnemers aan de winterbattle, zondag 22 januari 2012, Battlefront Assendelft;
Adres; Veenpolderdijk 21, 1566PH Assendelft.

-Niels Jansen
-Theo Andriessen
-Rene Pranger
-Gerrit Keeman
-Ron Westra
-Ronald Klaui

Dat het als de HEL mag vriezen aan het Battlefront. :D

Gruss Der Alte. : Thumbup :


Laatst bijgewerkt door Gerrit Keeman op 14 jan 2012, 14:09, in totaal 4 keer bewerkt

Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 27 dec 2011, 16:51 
Hoi Gerritt,

Rene had me al bij je aangemeld maar toch even officieel,ik kom graag naar je hernieuwde battle terein toe om te battelen,maar vooral om er een gezellige dag van te gaan maken.
Tot ziens op de 22e januari 2012.
Beste wensen...voor jou en je vrouw in 2012!!
Vriendelijke groet......Ron Westra


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 21 jan 2012, 16:23 
Beste mensen,

Als het weer morgen net zo is als vanmiddag, en men voorspelde 90% kans op regen, dan lach ik in mijn vuistje. : Nar :
De Battletent met zithoek staat als een bunker hetgeen wel wat stoeien was met de wind.
Vanaf 09:00 uur is iedereen welkom en de "koek en zopie" zal dan klaar staan. : Chef :
Wel beste mensen ga maar op tijd naar bed en weer vroeg op zie jullie op het "Battlefront" te Assendelft.

Hartelijk groet Der Alte. : Thumbup :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 22 jan 2012, 15:35 
Beste mensen,

De winterbattle in Assendelft is verstoord door regen en wind wat een scale 1/16 niet ten goede kwam eerder voor scale 1/6. : Andry :
Echter het was gezellig en er werd heel veel gepraat zeeer veel gesproken en leerzaam. : Nar :
Afbeelding
De Battletent bood geen schuil aan de mannen.
Afbeelding
Zo dus de tuinkas/magazijn daar kroop men in om het diarama spul te bekijken.
Afbeelding
Afbeelding
Wel nog een heel bos geplant samen met Ronald en z'n BUKKES-boompjes.
In het voorjaar de PAAS-battle maar weer afwachten.

Hartelijke groet der Alte. : Thumbup :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 23 jan 2012, 21:58 
Hoi Gerritt,

Ik wil graag een verslag doen van de verzopen en weggewaaide Battle dag bij geritt Keeman.
S,morgens dat ik onderweg was naar Rene Pranger(die met mij meereed) kreeg ik helaas een rot voorgevoel dat het wel er eens om zou gaan hangen betreffende het weer.
Rene opgehaald en toch positief gestemd gingen we op weg naar Geritt z,n Battle field.
Daar werden we heel hartelijk onthaald met een bakkie Assendelfse koffie(lekker sterk gezet Geritt) en we konden kiezen uit Drie verschillende heerlijke koeken...die super waren...maar helaas niet voor mij...m,n medicijnen he ...mag niet whaaaa.
Theo was er al en die smulde er al van
Geritt had z,n computer aanstaan met daarop draaiend buienrader zodat we steeds een uptodate zagen van het weer
Langzamer hand druppelden Ronald en Niels binnen,maar ook zij namen het mooie weer helaas niet mee.
Dus dan maar weer lekker aan de warme koffie,koek,en lekkere chocolaatjes..jaja het kon niet op.
Heerlijk kwamen langzamerhand de mooie gesprekken op gang van al de opde hand liggende projecten van iedereen en natuurlijk ook al de technische aanvullingen over hoe en wat je het beste dat kon gaan doen.
Met een schuin oog steeds loerend naar buiten maar het werd maar niet beter...regen,hard waaien en KOUD was het buiten en de Battle field lag er verlaten bij.
Bij een toevalligheidje dat het droog was toch effe naar buiten geweest met z,n allen om Gerritt z,n Battle field te gaan bekijken(zag er toppie uit geritt) maar toen toch weer snel met z,n allen in de tent staan die Geritt opgezet had maar het waaide hard en wat ik al zei het was koud dus snel met z,n allen in de glazen kast staan want daar waaide het niet!!!!(zie foto,s van Geritt).
Geritt het is jammer dat het battelen figuurlijk zo in het water is beland....het is jammer voor jou en de bouwers die er hun tijd en energie in hebben gestoken,Maar dat geeft des te meer het verlangen om het over te doen als het lekker droog word met iets meer zon!!
Ik vond het ondanks toch een gezellige dag met iedereen die er was...heel gezellig.
En je gastvrijheid was harstikke toppie gezellig,en ik wil je middels dit schrijven jou daar voor heel hartelijk voor bedanken....en ik denk dat dit ook namens de andere aanwezigen BTN,ners zeker ook zo zal zijn.
Gegroet Geritt en tot ziens bij je op een mooiere warmere dag...groetjes...Ron Westra


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 24 jan 2012, 00:53 
hallo tankers

het was een leuk dagje bij Gerrit het weer werkte niet mee helaas maar dat mog de pret niet drukken.
er is over allerlei zaken gepraat ook over nieuwbouw projecten en dergelijke.
op gegegeven moment kwam het gesprek over oude spullen uit de ww2.
omdat ik ook nog duik en ook zo nu en dan op wrakken.
In oktober heb ik nog gedoken op een bekend wrak in de Rode zee de Duitse elitetroepen thistlegorm.
hier een link naar een mooie flim
http://www.youtube.com/watch?v=4aFx4je7 ... AfPsMbQAUN
-
http://www.youtube.com/watch?v=iciHkbkV ... re=related

daar liggen granaten waar iedereen met zijn vingers even aan moet zitten
totdat er eeen met zijn duikmes op gaat tikken
er liggen kisten met leand fields grands en grote granaten van een meter lang en rond 30cm en kisten vol luchtdoel granaten motorfietsen in houten kratten
vrachtwagens and Brencariers twee stoom locomotieven +tenders als deklading.
reserve onderdelen voor vliegtuigen vleugels , banden lieslaarsen ( voor in de woestijn).
kort om een eldorado voor de duiker .

Afbeelding
-
Afbeelding
-
Afbeelding
-
Afbeelding
-
Afbeelding
-
Afbeelding
-
Afbeelding
deel vleugel van een voorzijde van een huricane denk ik .

http://www.youtube.com/watch?v=-cLgtuyi ... re=related


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 24 jan 2012, 18:40 
Offline

Geregistreerd: 05 jul 2007, 20:17
Berichten: 358
Woonplaats: Wilrijk (Antwerpen)
dit brengt me zo terug bij mijn grootvader die als 3rd engineer op de S S Leopoldville zat op 24/12/1944. Ook een mooi wrak om naar te duiken naar het schijnt...Als je er ooit komt, in de kajuit van mijn grootvader moet ergens een ivoren armband liggen van mijn moeder... Moest ik nu weten waar zijn kajuit was, het is die waar een koffer staat met propere kleren in :lol:

_________________
Afbeelding
"There are no atheists in foxholes" isn't an argument against atheism, it's an argument against foxholes
Königstiger (vintage), Panther, Pz Kpfw IV (WIP)
moderator BTB


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling