Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 22 mei 2024, 17:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 09 aug 2011, 14:39 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 jan 2009, 20:00
Berichten: 250
Woonplaats: Helmond
Geachte leden van de BTN,

Wij van de BTN Battle Tanks Nederland hebben van onze belgische vrienden van de KMK modelbouwclub een uitnodiging ontvangen om acte de presence te geven op een zeer grote internationale modelbouwbeurs in Mol (belgie) op 11 september.

Wij voelen ons zeer vereerd door deze uitnodiging. Deze beurs geeft ons een unieke kans om de rc tanks te demonstreren en de hobby bekendheid te geven temidden van internationale topmodelbouwers!

Het evenement vind plaats in een groot schoolgebouw. We krijgen volop de gelegenheid om de modellen te tonen, BTN te promoten en met de tanks te rijden!

Deze beurs schept tevens een unieke gelegenheid om kennis te maken met de BTB (Battle Tanks Belgie). Hiervoor word een oproep geplaatst op hun site met dezelfde strekking.
De reacties van onze belgische vrienden zijn positief.

Het is een goede gelegenheid om onze namen bekend te maken bij het publiek en info uit te wisselen tussen onze clubs!

In Arnhem is op 11 sept de reguliere meeting van BTN waardoor dit evenement wel onder de vlag van BTN Maar geen BTN meeting is.
Maar voor iedereen die aanwezig wil zijn bij deze grootse modelbouwbeurs, samen wil komen met de BTB, BTN wil promoten en wil rijden met de tanks vormt dit een unieke gelegenheid.

Tevens behouden we contacten met de KMK die ons bijgestaan hebben begin dit jaar in Arnhem met bijzonder enthousiaste leden.

Lijkt het jullie wat neem dan contact met mij op en schrijf in op de BTN of BTB site of mail naar mijnadsl@gmail.com tnv Eric van den Bungelaar

_________________
Kingtiger 332 'Ardennenoffensief'


Laatst bijgewerkt door Eric van den Bungelaar op 09 aug 2011, 16:36, in totaal 1 keer bewerkt

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 09 aug 2011, 15:37 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 jan 2005, 20:22
Berichten: 3334
Woonplaats: gorinchem
lijkt mij een leuk plan
als we kunnen carpullen is dat helemaal mooi : Thumbup :

_________________
http://s38.photobucket.com/user/reinier ... 1.mp4.html

http://s38.photobucket.com/user/reinier ... w.mp4.html


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 09 aug 2011, 21:19 
Hoi Eric,

Inderdaad 'n leuk plan en lijkt het me leuk hier is te kijken/rijden.
Echter even onder voorbehoud (eind augustus met knie weer is 'n O.K. : Doctor : bekijken, zucht.....).
Bij gezondheid en welzijn, wil ik er graag bij zijn.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 09 aug 2011, 21:38 
.


Laatst bijgewerkt door Theo Andriessen op 07 sep 2011, 17:42, in totaal 1 keer bewerkt

Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 09 aug 2011, 22:33 
Ik had me al aangemeld onder voorbehoud op BTB, maar hier dan ook maar even. Is voor 85% zeker dat ik er ben : Thumbup :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 10 aug 2011, 08:14 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 jan 2005, 20:22
Berichten: 3334
Woonplaats: gorinchem
Wilco Bouwhuis schreef:
Echter even onder voorbehoud (eind augustus met knie weer is 'n O.K. : Doctor : bekijken, zucht.....).
Bij gezondheid en welzijn, wil ik er graag bij zijn.


mocht je niet kunnen rijden kunnenw e altijd even kijken of je met mij mee kan : Thumbup :
gezellig : Chessygrin :

_________________
http://s38.photobucket.com/user/reinier ... 1.mp4.html

http://s38.photobucket.com/user/reinier ... w.mp4.html


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 aug 2011, 10:46 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 jan 2009, 20:00
Berichten: 250
Woonplaats: Helmond
Het word gezellig daar!

Deelnemers tot nu toe:

Eric van den Bungelaar BTN
Theo Andriessen BTN
Gerrit van Roy BTB
Reinier Zwanink BTN
Leo Kleinepier BTN
Rene de Groot BTN
Leroy de Looff BTN
Karen Smolders BTN
Arthur Hermans BTN
John van Rooij BTN
Sander van de Keere BTB
Jan van de Poel BTN
Randy van de Poel BTN
Rob Wernars BTN

Onder voorbehoud:

Wilco Bouwhuis BTN
Tommy Bouwhuis BTN
Arjan Bouwhuis BTN
Karel4 BTB
Peter Dierckx BTB
Martijn Deleij BTN (afgemeld)

_________________
Kingtiger 332 'Ardennenoffensief'


Laatst bijgewerkt door Eric van den Bungelaar op 08 sep 2011, 21:10, in totaal 11 keer bewerkt

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 aug 2011, 11:17 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 jan 2009, 20:00
Berichten: 250
Woonplaats: Helmond
Rudi Meir van KMK scaleworld stuurde mij de volgende link waar de info over dit grootse evenement te vinden is:
http://www.kmk-scaleworld.be/index-scaleworld.html
Tip: neem niet teveel geld mee : : WohoW :

_________________
Kingtiger 332 'Ardennenoffensief'


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 aug 2011, 15:44 
Offline
BTN Bestuurslid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 dec 2009, 20:47
Berichten: 645
Woonplaats: ouddorp
het lijkt mij ook wel leuk om mee te maken.
kan ik gelijk kennis met wat leden van btn maken .
wil even weten of ik zelf een entre kaart moet kopen of is er voor btn leden all wat geregeld.
en hoe laat we ongeveer aanwezig moeten zijn.
dit is voor mij ook de eerste keer met btn vandaar deze vragen .
mvg leo

_________________
opvang centrum voor al uw 1/16 rc tank modellen met problemen .


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 aug 2011, 17:02 
Offline
BTN Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 maart 2004, 21:59
Berichten: 2013
Hoi Leo,

Klik op de link hierboven voor meer informatie.
Toegang en parkeren is gratis. De beurs begint om 10.00 uur.

_________________
Groetjes,
Ad


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 10 aug 2011, 23:06 
Offline

Geregistreerd: 15 jul 2008, 23:51
Berichten: 126
Woonplaats: Amstelveen
Ik heb er ook wel zin an om naar Mol te komen.
Dat moet men oude legerbus wel kunnen halen,hoop ik.
En anders duw ik hem dat hele eind naar Mol!
Groet Rene : Builder :

_________________
Tankopvangcentrum: Waar laat ik het spul!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 aug 2011, 19:05 
Indien het gaat met het pootje van ondergetekende komen/gaan Arjan en Tommy ook mee Eric.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 12 aug 2011, 18:10 
.


Laatst bijgewerkt door Theo Andriessen op 07 sep 2011, 17:43, in totaal 1 keer bewerkt

Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 12 aug 2011, 21:15 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 jan 2009, 20:00
Berichten: 250
Woonplaats: Helmond
Theo Andriessen schreef:
Nog maar een poging.....maar wat kunnen we daar verwachten :?:
Alleen een kraampje of is er ook een "ruime" plek om te rijden. :?:
En wat voor een ondergrond en binnen of buiten :?:


Sorry Theo voor mijn late reactie, maar op een camping beschik je nu niet altijd over internet, vandaar mijn late reactie.
Ik heb de vraag vorige week al voorgelegd aan Rudi Meir, een van de organisatoren:

Het is alleszins de bedoeling dat jullie gaan rijden, voor de inkom van de school is er een grasveld van 10X30meter waarover jullie kunnen beschikken en in de inkomhal hadden we voor jullie 2m tafel voorzien.
Maar dit blijkt dus véél te weinig achteraf gezien! We gaan nu 15m voorzien, voor display maar ook om als werktafel te gebruiken. Meer tafels kan ook nog maar ik kan nu nog niet zeggen hoeveel tafels we in reserve hebben, weet ik pas op zaterdag voor de beurs als we alles opzetten.
Bij regenweer verkassen we de hele zaak naar binnen waar we sporthal hebben ter grote van een basketveld, probleem is hier dat daar een sportvloer ligt uit rubber en niet zeker ben of jullie erop mogen rijden. Plastic tracks zal wel kunnen maar of het ook met metalen tracks mag!? Het is nog schoolvakantie en kan de verantwoordelijke hiervoor nog niet vast krijgen maar dat zeker gaan lukken binnen een goeie week.
3de optie is ook weer buiten rijden, op beton, op de speelplaats maar met de show/werk tafels binnen. Dit is naast een glaswand waar wij langs binnen de wedstrijdtafels hebben staan vanwege de goede lichtinval.

Dus zeg de leden maar dat ze zéker kunnen rijden en dat jullie voldoende ruimte zullen hebben. Als jullie een speciale demo(s) willen geven met jullie voertuigen laat dan wat weten dan pas ik het bij in op het programmaschema. Bv een uurtje voor de middag en tussen 14u00 en 16u00, dan zijn de wedstrijdtafels gesloten voor de jurering en heb je extra publiek....


Dus samengevat gaan we onze modellen laten zien aan het publiek, onze BTN en BTB club promoten en de RC tanks introduceren bij het publiek.
We krijgen ruimte om onze modellen uit te stallen en ermee te rijden. Waar en hoe hangt van verschillende factoren af, zoals opkomst, ruimte en uiteraard het weer.
Ik ga Rudi net voor de bijeenkomst op de hoogte stellen van de opkomst en afhankelijk daarvan gaan we plannen maken.
En jullie krijgen ook de gelegenheid om van de tentoonstelling te genieten. We gaan er zeker iets moois van maken!

_________________
Kingtiger 332 'Ardennenoffensief'


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 12 aug 2011, 21:33 
Haal mij trouwens maar weg bij de onder voorbehoud lijst :D Ik bent er bij, staat genoteerd op de kalender.


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling