Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 20 mei 2024, 00:37

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 11 jul 2011, 17:05 
In ons draadje in het foto-topic (viewtopic.php?f=6&t=4759) is al een aantal keren gesproken over bezoek van BTN-leden aan ons "slagveldje" bij Zierikzee. Teneinde de discussie niet steeds weer te laten eindigen in "ik wil graag eens komen, maar wanneer...?", stellen wij het volgende voor:

Wij organiseren, op een nog nader te bepalen zondagmiddag in oktober (16-10 of 23-10-2011) een "open huis" in onze schuur, speciaal voor BTN leden en BTN-forumleden. De deuren staan open vanaf, laten we zeggen, een uur of 11 's morgens, voor koffie met een Zeeuwse bolus wordt gezorgd. Als uiterlijk zo rond 12.30 uur alle tanks zijn binnengerold, geven we eerst iedereen de gelegenheid met zijn/haar tank het battlefield eens rustig te verkennen. Daarna is er volop tijd en gelegenheid om te battelen, indien gewenst zelfs in het volledig donker met bijbehorende licht- en geluidseffecten. Tussen 16.00 en 17.00 uur willen we dan de (gas)BBQ's aansteken, teneinde het nodige vlees te verschroeien. Wij verzoeken iedereen die aan de BBQ wil deelnemen, zelf voor zijn/haar vlees te zorgen (een koelkast is aanwezig). Wij zullen zorgen voor bordjes, bestek, broodjes, en nattigheid om e.e.a. door te spoelen.

Om een beetje inzicht te krijgen in het te verwachten aantal deelnemers, zien we hieronder graag jullie reacties. Geef meteen ook even aan welke datum (16-10 of 23-10) jullie voorkeur heeft. Zodra de definitieve datum bekend is, zullen we alle " aanmelders" een PB sturen met daarin het adres en een routebeschrijving. Onze schuur ligt namelijk buiten Zierikzee, verscholen in het bronsgroen eikenhout...

We zien de reacties hier graag verschijnen, jullie zijn van harte welkom. : WohoW :

Jan Dekker
Battle Group ZZ : Thumbup :

PS ons dorpje is nog volop in aanbouw, indien er mensen zijn die één of meerdere huisjes mee kunnen/willen brengen, dan houden we ons aanbevolen.


Laatst bijgewerkt door Jan Dekker op 12 aug 2011, 15:28, in totaal 2 keer bewerkt

Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 11 jul 2011, 17:56 
Hallo Jan,

Ik heb zeker interesse om te komen, echter moeders de vrouw is half oktober uitgerekend van de 2e spruit.
Mag ik mij als optie aanmelden? Ik kan niet aangeven hoe e.e.a. gaat verlopen :p

groet,
Martijn


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 11 jul 2011, 18:26 
Wij komen graag : Thumbup :

Zowel de 16de als de 23ste zijn vrij, maar de 23ste geniet onze voorkeur.

Groeten Theo en Jeanette


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 11 jul 2011, 18:28 
Mooi :)

Ik zal erbij zijn


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 11 jul 2011, 18:56 
De 16e zou goed uitkomen hier, kan ik de vriendin met dikke buik bij mijn tante in Middelburg installeren :lol: Zit namelijk dan ook dicht tegen de datum aan waarop mijn vriendin is uitgerekend.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 11 jul 2011, 20:46 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 jan 2005, 20:22
Berichten: 3334
Woonplaats: gorinchem
prik maar een datum kerel

_________________
http://s38.photobucket.com/user/reinier ... 1.mp4.html

http://s38.photobucket.com/user/reinier ... w.mp4.html


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 11 jul 2011, 22:02 
Vanuit hier ook geen probleem, de 16e of 23e mij om het even, dus schik me aan de rest : Thumbup :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 12 jul 2011, 11:36 
Ik ben er dan ook bij, lijkt me een erg leuk slagveldje om eens te komen rijden : Thumbup :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 12 jul 2011, 20:47 
Offline
BTN Bestuurslid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 05 dec 2009, 20:47
Berichten: 645
Woonplaats: ouddorp
ik kom ook : WohoW : : WohoW : : WohoW : : WohoW :

_________________
opvang centrum voor al uw 1/16 rc tank modellen met problemen .


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 16 jul 2011, 12:39 
klein voorproefje


klikkerdeklik voor filmpje op jijbuis


Laatst bijgewerkt door aad c bos op 21 jul 2011, 18:17, in totaal 4 keer bewerkt

Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 17 jul 2011, 08:38 
Even een tussenbalans opmaken van de aanmeldingen:

Martijn Deleij (onder voorbehoud)
Theo en Jeanette Andriessen
John van Rooij
Leroy de Looff
Reinier Zwanink
Wilco Bouwhuis
Wessel Witvoet

Da's al een leuk clubje zo. : WohoW :

Aad (zoals altijd een man van weinig woorden) heeft hierboven een filmpje geplaatst, gemaakt vanaf zijn halftrack die over het Battlefield rijdt. Ten tijde van de opnames was alle verlichting in de schuur aan, dit vanwege de belichting, normaal gezien is het wel wat donkerder.

Jan : Thumbup :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 12 aug 2011, 15:35 
Geachte aanmelders,

Afgaand op de dagen waarop jullie wel en niet kunnen, hebben we besloten de Battle of Bettewaarde te laten plaatsvinden op zondag 16 oktober a.s.

Ik zal in de komende weken iedereen die zich aangemeldt heeft een PB sturen met daarin het adres en een kleine routebeschrijving, en een aantal telefoonnummers. Mochten er in de tussentijd nog leden zijn die het leuk lijkt om ook naar Zierikzee te komen, gewoon aanmelden dan. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd...

Tot binnenkort,

Jan Dekker
Battle Group ZZ : Thumbup :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 13 aug 2011, 00:02 
Hoi Jan,

Je mag de overige Bouwhuisjes (Arjan en Tommy) ook toevoegen aan je lijstje : Thumbup :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 13 aug 2011, 09:24 
Offline

Geregistreerd: 01 apr 2008, 17:53
Berichten: 142
Woonplaats: Zelzate (B) / tssn Gent en Terneuzen
hoi Jan,

Zijn mensen van BTB ook welkom op 16 oktober of houden jullie eerst een nationaal toernooitje ? :lol: :lol: :lol:

Luc Van de Voorde
SMAZ / THB / BTB

_________________
"The one who forgets about history, is doomed to relive it"


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 13 aug 2011, 22:51 
Wilco Bouwhuis schreef:
Hoi Jan,

Je mag de overige Bouwhuisjes (Arjan en Tommy) ook toevoegen aan je lijstje : Thumbup :


Staat genoteerd Wilco. Kleine mannen met grote tanks zijn ook van harte welkom... : Thumbup :

Jan


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling