Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 29 apr 2024, 14:35

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 jun 2011, 21:21 
Beste mensen,

De meeting 12 juni 2011 " Battlefront Assendelft" gaat HELAAS niet door!
Het stichtingsbestuur van Scouting Assendelft is van mening dat "de vereniging Battle Tanks Nederland de regels van het gebruik Sprookjesbos niet in acht heeft genomen en Scouting Assendelft onvoldoende op de hoogte heeft gebracht van allerlei voornemens".
Het mag duidelijk zijn dat BTN hier niets mee te maken heeft en ik vind het dan ook beschamend dat Scouting Assendelft de club hiermee belast.
Dit bericht zal menige vragen oproepen; ik kom hier later zeker op terug.

Groet Gerrit.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 03 jun 2011, 21:38 
Vraag me dan af in hoeverre we ons niet aan de regels hebben gehouden??? Heeft dit met het bouwen van het battlefront zelf te maken, of is er tijdens een meeting iets voorgevallen???

HEEL erg jammer dit : Hurted :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 04 jun 2011, 00:06 
Dat meen je niet! :shock: Het mooiste stuk slagveld van BTN moet weg? :shock: GVD daar baal ik echt van... Ik had gehoopt daar ook ooit een keer te kunnen rijden... Maar dat zal dan wel nie meer kunnen :(

Maarja dat is wel het risico als je op het terein van een ander/huur zoiets opbouwd... Kan ineens zijn dat het spul weg moet. Hoe klootig het ook is :(

Beste is een stukje grond kopen... Maar dat betekend wel meer dokken, en dat vooral kwa bezine aangezien de randstad overwaarschijnelijk peper duur is.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 04 jun 2011, 22:48 
Offline
BTN Bestuurslid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 mei 2009, 22:00
Berichten: 364
Woonplaats: nieuwegein
Vandaag het bericht vernomen van Karen bij de meeting in Elst.
Is helaas erg jammer dat dit zo loopt. : Hurted : Ik hoopte er ook nog eens een keer te komen rijden.
Moeten maar afwachten wat er verder gaat gebeuren. Misschien word de soep niet zo heet opgdient?

Groet; Wim Vendrig


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 05 jun 2011, 06:02 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 okt 2005, 17:11
Berichten: 550
Als dit echt zo zou zijn dan verliezen we een mooi plekje.
En jammer van alle werk die iedereen er in heeft gestoken, vooral Gerrit en Rene.

Hopelijk komt het nog goed.
Ik wens Gerrit in ieder geval veel sterkte en succes in deze stijd.

Groeten Niels

_________________
1x Leopard 2a6. Regiment Huzaren van Sytzama, 11 TnBat. 1ste plt B-esk TankNmr: 12
1x Panther late G Panzergruppe"Kaiser'' Nmr: 315


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 05 jun 2011, 18:17 
Beste mensen,

Het is echt over en uit in "Assendelft" en dit is niet de schuld van de club BTN maar een beschamende actie van ENKELE scoutingleden/bestuur.
Natuurlijk voelen mijn vrouw en ik ons VERROT maar het is echt niet anders.
Op vrijdagavond kregen wij de brief, ook het bestuur van BTN, en heb toen erg slecht geslapen en ben om 04:30 uur opgestaan om het Battlebos te gaan ontmantelen.
Nu zondagavond is echt alles opgeruimd en het doek is dus gevallen.
Ik hoop samen met jullie nog wat te kunnen betekenen in Schaarsbergen maar dat hoor ik dan wel van het bestuur BTN.
Het mag duidelijk zijn dat ik hierbij iedereen bedank voor de inzet van het Battlefront Assendelft en de mooie Battle's die we hebben gehad.

Hartelijke groet en tot de volgende meeting, Gerrit. : Thumbup :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 05 jun 2011, 18:36 
Gewoon kut Gerrit, kan zo geen ander woord bedenken :( Altijd met veel plezier gereden en was echt een vaste meeting voor mij, erg jammer dat het zo gegaan is.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 05 jun 2011, 19:02 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 10 okt 2005, 17:11
Berichten: 550
Hallo Gerrit

Tot mijn spijt lees ik je laatste bericht.
Ik vind het erg spijtig dat de scouting er zo over denkt.
We kwamen alleen op het eigen stukje en verder nergens.

Wat ik me wel afvraag wat nu de echte reden is van hun brief.
Ik vind het zeer spijtig.

Ik wens jou en je vrouw veel succes.

Groeten Niels

_________________
1x Leopard 2a6. Regiment Huzaren van Sytzama, 11 TnBat. 1ste plt B-esk TankNmr: 12
1x Panther late G Panzergruppe"Kaiser'' Nmr: 315


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 06 jun 2011, 00:37 
het is idd balen dat er geen redding meer is voor assendelft. Maar als we even gaan kijken naar een oplossling... is het mischien een idee om bij Ijmuiden proberen een vaste plek te krijgen? Niet te ver van Assendelft vandaan, en daar licht ook het bunker mueseum... wie weet heb je daar succes wat betreft terein.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 10 jun 2011, 18:33 
Ja, dat is zeker balen. Eindelijk een mooi gaaf terein tot onze beschikking en nu dit : Andry :
Wat gaat er nu gebeuren? Iemand een idee!!! Zelf weet in wel een mogelijke lokatie maar daar eens flink over gesproken. En wat voor regels er eventueel aan gesteld worden. Ik heb hiervoor een PB naar Gerrit gestuurd.


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling