Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 29 apr 2024, 15:44

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 15 mei 2011, 12:38 
Offline
BTN Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 maart 2004, 21:59
Berichten: 2013
Hallo allemaal,

In dit topic willen we jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen in Schaarsbergen tot aan het volgende weekend.
Dus "stay tuned"

_________________
Groetjes,
Ad


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 16 mei 2011, 22:05 
Offline
BTN Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 maart 2004, 21:59
Berichten: 2013
Hallo allemaal,

Omdat, zonder dat ik daarvan op de hoogte was gebracht, de knoop om op zaterdag te gaan klussen inmiddels doorgehakt lijkt te zijn, is er op zondag 22 mei de eerste battle op het nieuwe battlefield.
Meer info vind je hier viewtopic.php?f=17&t=5895&start=20

_________________
Groetjes,
Ad


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 18 mei 2011, 19:01 
Ola luitjes,

Eric neemt zondag de geluidsinstalatie mee naar Schaarsbergen en zouden wij deze graag willen gebruiken in Rucphen.
Mochten er komende zondag leden aanwezig zijn in Schaarsbergen welke de 29e ook deelnemen aan Rucphen, laat dit a.u.b. even weten.
Ik kan het weekend zelf niet komen en zou willen vragen of er iemand genegen is de installatie mee te nemen naar Rucphen.

Laat even weten via forum of PB.

Mocht iemand uit de regio genegen zijn om hem mee te nemen zondag, zou ik hem eventueel volgende week daar vast op kunnen pikken om de door Eric op mp3 gezette Battlegeluiden voor Rucphen op de laptop te zetten en vast wat te stoeien.

Hoor het graag.

Vast bedankt aan diegene die hem mee zou willen nemen.

Gr. Wilco (en vast tot Rucphen)


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 20 mei 2011, 10:13 
Citaat:
Ola luitjes,

Ter info,
Good old neef Arjan had eerder aangegeven om te komen helpen op zaterdag, dit wordt echter zondag.
Kwam voor hem beter uit (en ook voor mij : Chessygrin :) kan hij zo zondag ook gelijk de geluidsinstalatie meenemen welke Eric zondag meeneemt vanuit Helmond.



Opgelost : Thumbup : zie boven


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 21 mei 2011, 20:26 
Offline
BTN Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 maart 2004, 21:59
Berichten: 2013
Hallo allemaal,

Vandaag hebben een 9-tal leden een begin gemaakt met de aanleg van he tnieuwe battlefield.
In eendrachtige samenwerking werden 16 m3 verse grond verdeeld over het veld. Ook werd een basisprofilering aangelegd met daarin 2 bruggen.
De nieuwe grond is goed schoon en vrijwel zonder steentjes. Er kan morgen dus weer volop gereden worden.
De kop is er dus af en in de komende periode kunnen we er verder aan sleutelen. Er zal naar alle waarschijnlijkheid nog wat extra grond worden aangevoerd om ook de uitbreiding aan de achterzijde volledig te kunnen gaan gebruiken.

Tot slot wil ik de leden die zich vandaag in het zweet heben gewerkt hartelijk bedanken voor hun inzet.

Met vriendelijke groet,
namens het bestuur

Ad


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 22 mei 2011, 21:47 
Offline
BTN Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 12 maart 2004, 21:59
Berichten: 2013
Hallo allemaal,

Vandaag zijn de eerste voorzichtige stappen gezet op het nieuwe battlefield.
Onze testrijder Theo heeft zijn Panther stevig de sporen gegeven, maar zowel het battlefield als de Panther gaven geen krimp. Theo was dan ook zeer tevreden.
De opkomst viel een klein beetje tegen, maar de weersomstandigheden en de het drukke progamma in deze periode zullen hieraan debet zijn.
Schaarsbergen is in ieder geval weer volop in de running : Thumbup :

_________________
Groetjes,
Ad


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 22 mei 2011, 22:12 
Ad Wouterse schreef:
Onze testrijder Theo heeft zijn Panther stevig de sporen gegeven, maar zowel het battlefield als de Panther gaven geen krimp. Theo was dan ook zeer tevreden.



Ehh..... test rijder :oops: ......ik denk toch dat die eer gaat naar iemand anders.....
Ik was vandaag erg laat aanwezig, ik heb ook maar heel even gereden...... :?
Dit in tegenstelling van bijvoorbeeld Jan of Martijn of ehhhh ........
Die hebben veel langer gereden dan ik : Thumbup :

Er zijn ook zoveel meetings dat het soms moeilijk is om overal naar toe te gaan.
Of om een hele dag te komen :oops: maar wel heerlijk uitgeslapen :oops: :lol:
Dat is misschien ook de reden van de lage opkomst en in ieder geval van mijn late opkomst.

Maar inderdaad was ik wel tevreden over het vernieuwde Schaarsbergen.
Hoewel het zand enorm plakte aan de tracks.
Ik zag ook 2 schade gevalletjes.....altijd jammer....
Misschien dat de grond eerst een tijdje moet inklinken, zodat het een volgende keer wel/nog beter gaat.
Ik kwam dit keer in ieder geval geen steenzooi tegen en mijn Panthertje kon dan ook lekker probleemloos rond rijden :)

In ieder geval gaat mijn HULDE uit naar het bestuur en de vrijwilligers die dit mooie slagveld mogelijk hebben gemaakt : Yahooo : : Yahooo : : Yahooo : : Yahooo :


Het zag er erg mooi uit : Thumbup :

Groeten Theo

PS Er was vandaag wel veel koffie : Thumbup : hopelijk is dat koffie probleempje opgelost :?:


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 22 mei 2011, 22:39 
Offline
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 11 jan 2009, 20:00
Berichten: 250
Woonplaats: Helmond
Ik sluit me bij Theo aan! Het battlefield zag er geweldig uit en de indeling was heel leuk opgezet. Hulde aan allen die dit mogelijk gemaakt hebben m.n. firma Rap (voor hun service en werkzaamheden) en de vrijwilligers die ontzettend veel werk verzet hebben en de moeite hebben genomen om hun vrije tijd op te offeren voor ons allen.... CHAPEAU!!!!!

Het zand moet nog wat zakken en was inderdaad wat plakkerig vanwege de vochtigheid. Maar ondanks dat was het een prima battlefield! Dat de opkomst wat laag was kan verschillende oorzaken hebben, uitslapers, weersomstandigheden, druk programma etc. De vrijwilligers hebben credit want die lagen bij te komen van hun inspanningen dus hen is het vergeven.

Maar de volgende battle in Arnhem wordt een fantastische battle. Zorg dat je erbij bent want het is de moeite waard!
Aan de scenery zal het zeker niet liggen!

En wat betreft de koffie.... dat is helemaal goed gekomen. Want zeg nu eerlijk.... je kan toch nooit aan een gevecht beginnen zonder ons noodzakelijk bakkie 'leut'.

_________________
Kingtiger 332 'Ardennenoffensief'


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 23 mei 2011, 14:18 
Offline
BTN Clublid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 19 okt 2008, 12:22
Berichten: 406
Enkele foto's van de eerste battle op het nieuwe battlefield.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_________________
Groet, Ger


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling