Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 18 mei 2024, 16:04

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 15 mei 2011, 19:47 
Hoi Leroy,

Kunnen gewoon rijden hoor, en er komt begin v/d week 'n update (was even kat uit de boom kijken i.v.m. de gezondheid).
Wat betreft locatie, men is er inderdaad begonnen om een huis te bouwen naast/tussen ons veldje en het restaurant en ligt (dacht ik) de fundering er inmiddels.
We reden zeg maar eerst op het veldje wat geheel omringd lag tussen de bomen/struiken, echter is de begroeiing aan de zijde van het restaurant gekapt : Hurted : .
Aan de ene kant jammer, aan de andere kant rijden we nu echter aan die zijde wel open en bloot en zijn we aan de speeltuinzijde voor iedereen te zien hetgeen (denk ik) ook meer toeschouwers uit de speeltuin zal lokken.

Ga morgen even even langs om te kijken, en gaan begin v/d week de persberichten de deur uit, er volgt zéér binnenkort dus meer nieuws alsmede info m.b.t. de BBQ.

we kunnen eventueel altijd nog kiezen voer een ander stekkie op de locatie, dus komt goed : Thumbup :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 15 mei 2011, 21:24 
Goed om te horen, kijk er naar uit namelijk :D


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 16 mei 2011, 20:32 
Offline
BTN Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 jan 2005, 11:41
Berichten: 2218
Woonplaats: Gemert
Dit jaar kan ik helaas niet meedoen.
Wordt teveel voor het thuisfront.
15 mei (overloon)
22 mei (schaarsbergen)
29 mei (rucphen)
5 juni (hobma)

Jammer. Volgend jaar??

Groet,
Jan

_________________
Wie vrijheid opoffert voor veiligheid is beiden niet waard.
(Benjamin Franklin)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 17 mei 2011, 15:18 
Vanmorgen even langs het Ossekopke geweest voor 'n kleine inspectie : Chessygrin : .
Zoals bekend is er i.v.m. het bouwen van een huis naast het restaurant het nodige snoeiwerk geweest en is hierdoor "ons" veldje aan 1 zijde open komen te liggen.
Het is er dus spijtig genoeg iets minder groener op geworden : Hurted : , maar aan de andere kant nu wel meer open voor publiek en bezoekers van de speeltuin enz, enz.
Het hek mogen we (mits we dit terugzetten) gewoon verplaatsen zodat we nog meer ruimte ter beschikking kunnen krijgen en het voor het zicht ook allemaal wat anders aandoet (hang er ook nog camouflagenet tegen, scheelt ook weer wat). Ook zal het hoopje puin verdwenen zijn voor de 29e, dus eind goed al goed.
Afbeelding
Afbeelding

Kunnen nu vooraan mooi het dorpje (uuuh liever 'n stad natuurlijk :lol: ) bouwen en is het voor het publiek ook meer toegangkelijker geworden (meer kijkruimte zeg maar).
Verder is alles idem als voorgaande jaren, ik zal het laatste stuk in het bos wederom zorgen voor route aanduiding en het parkeren kan eveneens weer op onze BTN parking aan het veldje, dus neem gerust vooral al je dio mee : Chessygrin : .
Voor eventuele info betreffende routebeschrijving check: http://www.ossekopke.nl/site/routebeschrijving.html

Zal nog wel proberen nog wel wat extra tafels te regelen : CoolGun : voor de static demo van de tankjes, dit was vorig jaar wat wringen op de tafels. (uuh schoonheidsfoutje, sorry René :oops: ) Ook zal ik komende week nog even het veldje beetje aanharken/schoonmaken.

Vanavond volgt de verder info betreffende persberichten alsmede de afsluitende barbeknoei : Chef :

Tot Rucphen : Thumbup :


Laatst bijgewerkt door Wilco Bouwhuis op 18 mei 2011, 21:00, in totaal 1 keer bewerkt

Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 17 mei 2011, 15:40 
Alle bende inladen dus :lol: Martijn vergeet je aanhanger niet :D Hek kunnen we idd een stukje verschuiven dan, maar plaats zat zo. Gaat helemaal goedkomen zie ik wel : Thumbup :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 17 mei 2011, 17:50 
Kwestie van goed stapelen dan moet het nog wel passen denk ik :lol: ik neem alles wel mee. Heb er zin an!


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 17 mei 2011, 18:00 
Onderstaande inmiddels verzonden naar de diverse regionale media.
Afbeelding

Wil deze dag proberen om naast het normale rijden/battlen, vanaf 12.00 uur ieder uur een georganiseerde battle te houden.
Normaal reden we de gehele dag maar gezellig beetje rond (en dat doen we nu natuurlijk ook gewoon weer : Chessygrin : ) maar wil proberen om het uur dus een battle te houden teneinde het voor toeschouwers aantrekkelijker te maken.
Misschien dat (door dit vooraf dan ook bekend te maken) men meer publiek trekt om te battles te aanschouwen.
Voorheen gebeurde het dat het soms erg druk was en er bijna niet werd gebattled en we battlen waren als er wat minder toeschouwers waren, tevens hebben we voorgaande jaren de nodige media op bezoek gehad (laten we hopen nu weer :?: ) misschien dat ook zij dan op deze (zeg maar eventuele) piek momenten aanwezig zullen zijn, wie weet, laten we het hopen.
Wil trachten om op deze wijze eventuele toeschouwers op het juiste moment te krijgen zeg maar.

Wat betreft de dag, we willen gaan rijden vanaf 11.00 uur dus opbouwen kan vanaf ca. 09.30 uur, hebben we anderhalf uur om er iets mooi's van te maken en dan doorgaan tot ca. 17.00 uur.
Qua catering op de battle locatie ben ik gebonden aan het Ossekopke, maar na afloop van de battle willen we wederom (voor de liefhebbers) bij ondergetekende gaan barbeknoeien : Chessygrin : : Chef : en zullen we zorgen dat er e.e.a. klaarstaat voor de liefhebbers.
Afbeelding
Afbeelding
Indien men zich aanmeld voor "de Slag" graag even aangeven of men na afloop ook wilt deelnemen aan de BBQ.
Opgeven voor de BBQ kan t/m DONDERDAG de 26e (echter hoe eerder hoe beter i.v.m. regelen van stoelen/tafels enz, enz en niet te vergeten het geestelijk voorbereiden van m'n eega :lol: :lol: ).
De eigenbijdrage voor de BBQ bedraagt 10,00 p/p. (te voldoen op de dag van de meeting).

Diegene die reeds hebben aangeven te willen deelnemen aan Rucphen, graag nog even doorgeven (eventueel via pb) of men wel/niet wil deelenem aan de BBQ na afloop.

Tot op heden hebben/hadden de volgende zich reeds aangemeld (* = incl. BBQ)

Wilco Bouwhuis *
Tommy Bouwhuis *
Arjan Bouwhuis *
Leroy de Looff *
Wessel Witvoet *
Nick Jansen *
Pa Jansen *
Martijn Deleij
Mark de Kock
Gerrit Keeman
Theo Andriessen
Dick Bolderman
Stefan Bolderman
Rene Pranger


Laatst bijgewerkt door Wilco Bouwhuis op 26 mei 2011, 08:24, in totaal 9 keer bewerkt

Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 17 mei 2011, 18:08 
Zet me er ook maar bij voor de BBQ :D


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 17 mei 2011, 18:27 
Citaat:
Zet me er ook maar bij voor de BBQ


Had al zo'n vermoede Leroy :lol: :lol:
Bij deze : Thumbup :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 17 mei 2011, 18:38 
Hoi Wilco

Zet mij ook maar op de lijst, deze junge Kaiser rijd met der Alte kaiser mee.
Dus zonder de bbq


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 18 mei 2011, 20:59 
Offline
BTN Clublid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 24 jan 2005, 21:25
Berichten: 1351
Woonplaats: Gemert
Allo Wilco,

Het gaat deze keer niet lukken zit dan ergens anders.
Veel succes daar.

_________________
Greetz,
Randy

Bezig met King Tiger --> Porsche


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 mei 2011, 13:29 
Nog iets van 'n week te gaan, maar begint 't schijnbaar toch te kriebelen zo links en rechts : Chessygrin :

Zag de eerste rollende eenheden van de bezetters van Rucphen hier vandaag al in de straat verschijnen (amai wat 'n herrie.... : Walkman : ).
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Alleen die yanks op de achtergrond... die zijn echt veels te vroeg.... bevrijding is gepland voor volgende week zondag :o .... Vandaag dus "dolle donderdag" in Rucphen :lol: :lol:

Uuh geen bolletjes (bedoel die groene voor de boompjes dan hé) meer te krijgen bij de action in Roosendaal :lol: :lol:
(liggen er nog 4 in de garage te wachten op 'n stammetje : Chessygrin : )

Afbeelding

http://www.youtube.com/watch?v=WmjR2e_Ekv4


Laatst bijgewerkt door Wilco Bouwhuis op 20 mei 2011, 08:08, in totaal 2 keer bewerkt

Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 19 mei 2011, 16:52 
Ziet er goed uit!
Zelf neem ik mijn finse PzIV mee. Kan ik ter plekke nog kiezen aan welke kant in mee battle : Chessygrin :
Helaas heb ik geen plek in de auto om ook mijn KT-met-camera mee te nemen. Om naar Rucphen te "mogen", moet ik de rest van de familie meenemen en in Etten-Leur droppen bij mijn schoonmoeder. Ik ga wel proberen om de 223 en de PaK met bemanning mee te nemen voor aankleding van het terrein.
Ik kan eventueel wel iemand op station Etten-Leur oppikken. het laatste stuk is de auto namelijk verder leeg.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 19 mei 2011, 18:51 
Offline
BTN Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 04 jan 2005, 11:41
Berichten: 2218
Woonplaats: Gemert
Hoi Wilco,
leuke boompjes. :wink: :wink:
Komen heel bekend voor. :D

Groet,
Jan

_________________
Wie vrijheid opoffert voor veiligheid is beiden niet waard.
(Benjamin Franklin)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 mei 2011, 19:16 
Citaat:
Hoi Wilco,
leuke boompjes.
Komen heel bekend voor.

Groet,
Jan

:lol: : Thumbup :

We kunnen inmiddels een leuk laantje in het Battledorp maken Jan : Chessygrin : (jammer dat je er de 29e niet bij kunt zijn).

Hmmm, hebben hier geloof ik ook nog 'n Action winkel in Bergen op Zoom en in Etten-Leur :lol: :lol: nee even genoeg bolletjes geshopt voorlopig.
:idea: maar ga komende week (mits gekke bui) misschien nog wel even langs Alpeco in Kappellen (B) of ze iets leuks (en bruikbaars) hebben qua effecten (op schaal 1:16 dan natuurlijk : Chessygrin : ).


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling