Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 03 mei 2024, 00:09

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: ir systemen
BerichtGeplaatst: 12 maart 2023, 15:28 
Offline

Geregistreerd: 08 maart 2023, 18:33
Berichten: 63
Hallo ik ben vrij nieuw in de rc tank gebeuren.
Ik ben momenteel bezig om een tiger 1 uit zoveel mogelijk metaaldelen te bouwen.
De tiger 1 die ik ernaast aan het bouwen ben uit zoveel mogelijk metaal delen en in pz abt 502 tank 311 kleurstelling.

Ik heb 2 torro/henglong bb/ir tanks. (tiger 1 tk 7.0 en sherman m4a3 tk6.0)

Nu heb ik voor mijn metaal ombouw van torro de metaal bovenstuk met vroege koepel gekocht.
Dit zou de profi versie moeten zijn met ir en terugslag etc. (SKU: OP-05024)
(dit leek mij makkelijker dan de henglong/torro bovenbouw van de bb/ir versie weer te gebruiken)
Dus heb een metaal torro/tigen onderbouw met 4:1 staal overbrenging, en straks een metaal bovenbouw ir battle system recoil en flash welke vrij compleet lijkt.

Hierover wat vragen:

Is deze torro ir profie versie compitabel met tamiya ir zoals ook de torro/henglong versie is?

En vraag 2:

De toren is compleet, en ik heb de metalen onderstel zo goed als klaar.
Wat zijn de opties i.p.v. een tk 7 henglong of torro bord met zender te kopen i.p.v. die ik nu heb uit de andere torro/heng long tiger 1 over te zetten.

De bedoeling is om een realistisch schaalmodel neer te zetten die voldoet aan de tamiya eisen en het liefst ook met de instelling/spel opties die ik bij tamiya lees.
(instelbaar gewichtsklasse, hits, en rijgedrag zou mooi zijn)

Gr.

Derk


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 13 maart 2023, 09:48 
Offline

Geregistreerd: 08 maart 2023, 18:33
Berichten: 63
Geen reactie zie ik, : WohoW :

Waar zitten de grote verschillen in de lmod en in de ibu2 systeem?

Wou er eerst een tk 7.0 er weer in zetten, maar met deze heeft 2 nadelen.