Battle Tanks Nederland

BTN is de club voor 1:16 en 1:15 RC BATTLE SYSTEM tankliefhebbers
Het is nu 30 apr 2024, 22:10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 116 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 apr 2013, 16:33 
Offline
BTN Bestuurslid
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 mei 2009, 22:00
Berichten: 364
Woonplaats: nieuwegein
Hallo Rob, ik kwam deze op het internet tegen. :P

http://www.youtube.com/watch?v=3UXqCoon78g

Weet jij of dit nieuw is. :oops: Want hier word een TK 30 genoemd
terwijl die niet in de lijst van Clark staat.

Groet;Wim Vendrig


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 03 apr 2013, 16:47 
Dit was inderdaad een project waar hij mee bezig was vorig jaar.
Doel was om het motorgeluid te verbeteren. (Was ook aardig gelukt zo te horen).

Maar, hij is met dit project en een ander project gestopt.

Citaat:
10/29/2012 TK30 and TK60 are terminated


Hij is er waarschijnlijk mee gestopt omdat de kosten om één TK30 of TK60 te maken zo ver opliepen, dat het niet meer betaalbaar was voor iedereen.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 05 apr 2013, 21:54 
Kleine test met de Benedini/TK22 combo.

https://www.youtube.com/watch?v=1_By_DdPnwY

Advies: Zet het volume niet te hoog. Heb het opgenomen met het volume helemaal open.

Volledige test video volgt nog, aangezien ik nog op onderdelen wacht.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 12 apr 2013, 13:47 
Released:

TK22-PAN: https://www.youtube.com/watch?v=lptioif-HfU


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 21 apr 2013, 09:54 
Clark biedt ook een service aan om het geluid op een TK22 print te veranderen.

Citaat:
Q: It is possible to change the sound?
A:No, to change sound on TK board required some equipment and technique, so you can not do it by yourself, but we can if you send us processed sound file(22KHz, 8-Bit format) that you want to program into, average lead time is 2 weeks, This service is free of charge with MOQ( Minimum order quantity) of 3 units. The following are the sound effect section you can change.

- Cannon

- Machine Gun

- Gun elevation

- Turret travels( 4 sections, start, loop1, loop2 & stop)

- Engine Start, engine step 1~8, engine stop.


Deze service is gratis als je minimaal 3 prints bestelt of voor $30,- extra als je 1 print bestelt.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 28 apr 2013, 20:29 
New to be Released:

TK22-LEO2 German Leopard 2 15/5/2013

TK22-LEO1 German Leopard 1 15/6/2013

Waar de release van de TK22-ZTZ99 is gebleven mag Joost weten...... : Frown :


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 13 mei 2013, 19:45 
Hier 2 PDF's van de Clark prints. PDF's zijn gemaakt op 12/05/13.

Citaat:
Updated PDF files, & now there are 2 of them. One is a Complete booklet that has the entire contents of Clark's TK20Series website page (plus some extras as of 5/12/2013) in it, & is rather large, while the 2nd booklet just has all the neccessary Programming information so it's only 11 pages.


TK20/22 Series Complete PDF Instruction/Setup/Installation/Programming Booklet, 37 Pages
Klikje

TK20/22 Series "Programming" PDF Compact Guide Booklet Only, 11 Pages
Klikje

Printable Programming Quick Guide Image
Afbeelding

Met dank aan Craig (B.A.D.A.S.S.Force) van RC Universe.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 13 mei 2013, 21:48 
Invalid or Deleted File.
The key you provided for file download was invalid. This is usually caused because the file is no longer stored on MediaFire. This occurs when the file is removed by the originating user or MediaFire.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 13 mei 2013, 21:50 
hmmm prikte laatst een 2e servo in het bordje om te kijken welke kant hij draaide en hoe ik hem in de turrent ging hangen. Maar hij doet niks :S de recoil wel maar de andere (loop op en neer) niet. prik ik die recoil in die plaats nog niks. is dus niet de servo zelf.


hmmmmmm. binnenkort eens verder testen :S


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 13 mei 2013, 22:43 
Paul Meelen schreef:
Invalid or Deleted File.
The key you provided for file download was invalid. This is usually caused because the file is no longer stored on MediaFire. This occurs when the file is removed by the originating user or MediaFire.


Pdf's zijn geupdate : Thumbup :

Om servo elevatie te gebruiken moet je de TK22 wel daarvoor instellen. Bij Gunfire mode als ik het goed heb uit mijn hoofd.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 14 mei 2013, 08:13 
ah k. nouja moet toch nog even keer goed kijken hoe en wat. Als ik hem nu standaard aansluit zijn de controls ook anders dan in alle beschrijvingen :P dus ga toch nog wat puzzelen. En met de afstandbediening heb ik ook nog niet gekeken. Maar daar heb je ook een ontvanger voor nodig die ik nog niet heb.

Dus nog genoeg te doen. maar eerst eens uitzoeken hoe ik een nette recoil inbouw :)


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 15 mei 2013, 13:57 
@Paul:
De loop elevatie moet je met de afstandsbediening instellen, hiervoor heb je zoals je al aangaf wel de IR BU toren nodig als ontvanger.

Hij zit in ieder geval onder de on/standby (groene) knop, het indicatie LED moet 4x knipperen.
Vergeet je instellingen na het veranderen niet te saven (knop "1" of "2") en ook nog de juiste presetting in te stellen (knop "sound mode"; indicatie LED moet 1x knipperen). Dan zou hij moeten werken. Bij mij deed de loopelevatie servo het zonder die instelling ook niet.

Nog een tip/aandachtspunt als je met de Henglong BU werkt: het indicatie LED is de standaard IR LED die aan het stekkertje van de BU zit, je zal deze moeten vervangen door een ander gekleurd LED wil je het knipperen met het blote oog kunnen zien. (Ik heb hier ook even naar moeten zoeken, omdat ik er niet bij stilstond dat ik de IR LED niet zo kon waarnemen :oops: )
Mocht je even geen andere LEDs/lampjes voor handen hebben, kun je met de fotocamera (aan) van bv je telefoon op het IR LED richten, als je dan op je beeldschermpje kijkt kun je de LED flitsen wel waarnemen (= tevens een tip om je IR LED te controleren op functioneren ;) )


Ik ben voor mijn Tiger 1 ook met een servo aangedreven elevatie en recoil bezig. hier onder twee foto's hiervan:

De recoilconstructie, ik heb inmiddels voor de stabiliteit van de loop een extra hoekbeugeltje met gat ter geleiding aangebracht en moet van de week nog even knutselen aan een beugeltje die de beweging van de servo overbrengt naar de loop.

Afbeelding


En de elevatie servo, deze zit met een stuk ijzerdraad aan de recoilconstructie vast. Heb deze al getest en werkt wel, maar mogelijk dat mijn aluminium loop nog wat te zwaar is. Servo is nl. regelmatig aan het corrigeren.

Afbeelding


Als ik wat verder ben en alles eventueel al werkend is dan zal ik nog wel wat meer foto's of filmpje posten.

Hopelijk kunnen jullie wat met deze info...


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 15 mei 2013, 14:43 
Dankje wel Wilko voor de uitleg : Thumbup :

Rob Hoogkamp schreef:
New to be Released:

TK22-LEO2 German Leopard 2 15/5/2013

TK22-LEO1 German Leopard 1 15/6/2013



Releases delayed due to board shortage. Restock date of boards: 6/15/2013


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 31 mei 2013, 10:35 
TK22-L2:

https://www.youtube.com/watch?v=Sw9ctzMB6E0


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: 12 jun 2013, 20:41 
Printjes zijn weer leverbaar : Thumbup : (totdat ze weer op zijn :lol: )


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 116 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling